colombeen
Legacy Member
maximmichel zei:Red faction? Fuel? prijs appart van deze twee?![]()
Red Faction : 15€
Fuel : 20€
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maximmichel zei:Red faction? Fuel? prijs appart van deze twee?![]()
bioshock €10 incl
simon_7 zei:hoeveel nog voor bioshock ?
Red_Alien zei:Batman - Arkham Asylum 20 incl.
montana13 zei:je wil best wel veel geld uit je games halen![]()
Greggel zei:Double Agent + RE5 voor 35€ ?
moeder_theresa zei:Eerst zeg je dat 30€ inc. goed was voor ME2 en je stuurt me een pm.
Ik stuur je er eentje terug om te zeggen dat het goed was.
En nu (1 dag later) verander je je reply en zet je er 35€ bij.
Normaal is dit een neg. itrader he. :naughty:
Toch wens ik je nog veel succes met je verkoop, ik vrees dat je het nodig gaat hebben.
moeder_theresa zei:Mij gaat het erom dat je eerst toezegt voor 30€ en dat je het daarna edit naar 35€. Volgens de regels van het forum hier moet je verkopen aan de prijs die je toezegt.
Gezien je lage aantal berichten en geen itrader ga ik er vanuit dat je hier nieuw bent en daarom dat ik geen neg. itrader geef.
Grtz