Archief - Games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

colombeen

Legacy Member
montana13 zei:
je wil best wel veel geld uit je games halen :s

nee, ik wil mijn games gewoon niet voor niks verkopen... ik heb bijna voor elke game 60€ betaald... dat maakt het op een ong. van 3000€ voor de games die ik hier aanbied. waarom zou ik ze dan wegdoen voor 500€ in het totaal?

ergens tussen de 28% en 33% zou ik er graag voor terug zien... + ik verplicht niemand om te kopen... je moet ook nog rekenen dat er nog eens verzendkosten bijkomen...

moeder_theresa

Legacy Member
Eerst zeg je dat 30€ inc. goed was voor ME2 en je stuurt me een pm.
Ik stuur je er eentje terug om te zeggen dat het goed was.
En nu (1 dag later) verander je je reply en zet je er 35€ bij.
Normaal is dit een neg. itrader he. :naughty:
Toch wens ik je nog veel succes met je verkoop, ik vrees dat je het nodig gaat hebben.

colombeen

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Eerst zeg je dat 30€ inc. goed was voor ME2 en je stuurt me een pm.
Ik stuur je er eentje terug om te zeggen dat het goed was.
En nu (1 dag later) verander je je reply en zet je er 35€ bij.
Normaal is dit een neg. itrader he. :naughty:
Toch wens ik je nog veel succes met je verkoop, ik vrees dat je het nodig gaat hebben.

als ik er een nachtje over slaap en mij bedenk... waarom zou dat niet mogen?

Er was nog niet iets specifiek besproken over hoe we de deal zouden afsluiten.

als jij iets niet wilt verkopen voor een specifiek bedrag, dan verkoop je het ook gewoon niet, waarom zou ik dat wel moeten?

sorry als ik je hiermee teleur stel en vind het jammer dat je me hiervoor een neg. itrader wil geven.

moeder_theresa

Legacy Member
Mij gaat het erom dat je eerst toezegt voor 30€ en dat je het daarna edit naar 35€. Volgens de regels van het forum hier moet je verkopen aan de prijs die je toezegt.
Gezien je lage aantal berichten en geen itrader ga ik er vanuit dat je hier nieuw bent en daarom dat ik geen neg. itrader geef.

Grtz

colombeen

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Mij gaat het erom dat je eerst toezegt voor 30€ en dat je het daarna edit naar 35€. Volgens de regels van het forum hier moet je verkopen aan de prijs die je toezegt.
Gezien je lage aantal berichten en geen itrader ga ik er vanuit dat je hier nieuw bent en daarom dat ik geen neg. itrader geef.

Grtz

Dank je om geen neg. itrader te geven. ik zal proberen al m'n deals die effectief afgerond worden zo goed mogelijk te doen. ik hoop ook gewoon dat je begrijpt da ik zoveel mogelijk nog zou willen kunnen halen uit m'n games. anders heeft het gewoon geen nut dat ik ze verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan