Archief - Games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

colombeen

Legacy Member
Ik bied onderstaande volgende games te koop aan.
Ik doe ze weg mits ik ga verhuizen en geld nodig heb.
Al mijn games zijn in goede staat (dit kan bevestigd worden door op z'n minst 1 member van het forum)

De enige manier hoe ik ze wil verkopen is :

  1. Voor een degelijke prijs
  2. Op voorhand te betalen (ik wil zekerheid!)
  3. Alle prijzen moeten inclusief verzendkosten zijn
TIP :


  • Hoe groter je bestellingen, hoe eerder ik deze behandel (wegens kosten voor verzending)

Voor minder dan 15€ verkoop ik niet!
Wat overschiet gaat dan naar Game Mania

Ik zou graag een gemiddelde van 20€ per game zien verschijnen!

Alle games zijn voor Xbox 360 :
007 - Quantum Of Solace (hard case collectors edition)
50 Cent - Blood On The Sand
Afro Samuraj (
Verkocht aan Mutlee)
Assassins Creed
Assassins Creed 2 (In behandeling met Red Room)
Batman - Arkham Asylum (In behandeling met Red Room)
Bioshock (hard case)
Borderlands (Verkocht aan Mutlee)
Call Of Duty 4 - Modern Warfare (In behandeling met Red Room)
Call Of Duty 5 - World At War (In behandeling met Red Room)

Collin McRae - Dirt 2 (In behandeling met Red Room)
Fight Night - Round 3
Fallout 3
Fifa 09 (2 keer)
Fuel
Grand Theft Auto 4
Guitar Hero 3 + Guitar
Halo 3
Left 4 Dead
Lord Of The Rings - Conquest
Mass Effect
Mass Effect 2
Midnight Club - Los Angeles
Mirror's Edge (In behandeling met Red Room)
Mortal Kombat vs DC Universe
NBA Live 09
Need For Speed - Undercover
Prototype
Prince Of Persia
Grid
Red Faction - Guerrilla (Verkocht aan
maximmichel)
Resident Evil 5 (Verkocht aan Greggel)
Rise Of The Argonauts
Sacred 2 - Fallen Angel
Saints Row 2 (collectors edition)
Skate
Skate 2
Spider-Man 3
Splinter Cell - Double Agent (Verkocht aan Greggel)
Star Wars - The Force Unleashed
Tekken 6
Terminator Salvation
The Bourne Conspiracy
The Godfather 2
Too Human
Transformers - Revenge Of The Fallen
Turok
UFC 2009 - Undisputed (In behandeling met Red Room)
Unreal Tournament 3
Wheelman

Blackslayer

Legacy Member
Bioshock (hard case)
Collin McRae - Dirt 2
Fight Night - Round 3
Left 4 Dead
Mass Effect
Mass Effect 2
Midnight Club - Los Angeles
Red Faction - Guerrilla
Tekken 6
The Godfather 2
UFC 2009 - Undisputed
Unreal Tournament 3

Eventueel een mooi prijsje hiervoor?

red room

Legacy Member
Assasins Creed 2 , Batman, Mirrors Edge, Call of duty modern warfare 1 en 2 , Dirt 2 en UFC 2009

120 euro afgehaald!

dwarrior

Legacy Member
Via PM regelen is eigenlijk een beetje tegen de regels. :p

Mass Effect: €10 incl

Abe

Legacy Member
Dat is geen goed idee volgens mij.
Ik zou alles in uw thread bespreken tot er een deal is.
zo weet iedereen wat er geboden is en gaat het voor u en de geïnteresseerde een stuk vlotter verlopen.
Enne als laatste ik geloof zelfs dat er hier geen deals via pm afgesloten mogen worden, tis maar dat ge het weet. ;)


Ik heb interesse in 50 Cent & Mass Effect 2, vraagprijs?
Enkel interesse als jij eerst verzend en dit omdat je nog geen itrader hebt.

colombeen

Legacy Member
dwarrior zei:
Via PM regelen is eigenlijk een beetje tegen de regels. :p

Mass Effect: €10 incl

@dwarrior : hierdoor kan ik orde houde op de topic zelf.
zoals ik ook in mijn topic geschreven heb doe ik niks weg onder de 15€

mvg

colombeen

Legacy Member
beetel zei:
Dat is geen goed idee volgens mij.
Ik zou alles in uw thread bespreken tot er een deal is.
zo weet iedereen wat er geboden is en gaat het voor u en de geïnteresseerde een stuk vlotter verlopen.
Enne als laatste ik geloof zelfs dat er hier geen deals via pm afgesloten mogen worden, tis maar dat ge het weet. ;)

ok ik zal er rekening mee houden

ik verstuur niks zonder eerst betaling. ik heb in principe wel al verkocht via het forum maar dan via een vriend z'n account.
ik ben betrouwbaar. maar ik wil geen risico's lopen.

colombeen

Legacy Member
montana13 zei:
€16 incl cod 5

Hiervoor zou ik meer gewild hebben. de andere die via pm gereageerd had is ondertussen afgehaakt omdat het te lang duurde.

20€ minimum, anders niet.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan