dzan
Legacy Member
Hey,
Dit toestel is te koop, gekocht in de gamemania op 25 november 2011. Paar maand oud maar nauwelijks op gespeeld ( max. 6 keer ofzo ), was impulsaankoop.
- Compleet als nieuw in doos met alle originele kabels, boekjes,... Verkocht
- XBox 360 Slim 250Gb hdd Verkocht
- 1 Zwarte controller, nauwelijks gebruikt Verkocht
- Play & Charge kit erbij Min: €7 Meeneem: €10
Heb er enkele games bij:
- Halo 3 ( classics versie ) Min: €5 Meeneem: €10
- Gears of War 2 ( classics versie sealed ) Min: €5 Meeneem: €10
- Hawx 2 Min: €5 Meeneem: €10
- Need for Speed Undercover Min: €5 Meeneem: €10
- Forza 4 Min: €20 Meeneem: €30 Leidend bod (iBMW): €20 excl.
Geheel kan verzonden worden, natuurlijk op kosten en risico van koper. Kan ook afgehaald worden in Aalst of Gent.
Er wordt zaterdag 24h00 afgesloten ( tenzij meeneem natuurlijk ) en een laatste bod moet 15min standhouden. Men kan ook steeds zelf een pakket met bijhorende prijs voorstellen.
( Staat ook elders te koop )
Dit toestel is te koop, gekocht in de gamemania op 25 november 2011. Paar maand oud maar nauwelijks op gespeeld ( max. 6 keer ofzo ), was impulsaankoop.
- Compleet als nieuw in doos met alle originele kabels, boekjes,... Verkocht
- XBox 360 Slim 250Gb hdd Verkocht
- 1 Zwarte controller, nauwelijks gebruikt Verkocht
- Play & Charge kit erbij Min: €7 Meeneem: €10
Heb er enkele games bij:
- Halo 3 ( classics versie ) Min: €5 Meeneem: €10
- Gears of War 2 ( classics versie sealed ) Min: €5 Meeneem: €10
- Hawx 2 Min: €5 Meeneem: €10
- Need for Speed Undercover Min: €5 Meeneem: €10
- Forza 4 Min: €20 Meeneem: €30 Leidend bod (iBMW): €20 excl.
Geheel kan verzonden worden, natuurlijk op kosten en risico van koper. Kan ook afgehaald worden in Aalst of Gent.
Er wordt zaterdag 24h00 afgesloten ( tenzij meeneem natuurlijk ) en een laatste bod moet 15min standhouden. Men kan ook steeds zelf een pakket met bijhorende prijs voorstellen.
( Staat ook elders te koop )