Archief - Console, hardware & Games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dzan

Legacy Member
Hey,

Dit toestel is te koop, gekocht in de gamemania op 25 november 2011. Paar maand oud maar nauwelijks op gespeeld ( max. 6 keer ofzo ), was impulsaankoop.

- Compleet als nieuw in doos met alle originele kabels, boekjes,... Verkocht
- XBox 360 Slim 250Gb hdd Verkocht
- 1 Zwarte controller, nauwelijks gebruikt Verkocht
- Play & Charge kit erbij Min: €7 Meeneem: €10

Heb er enkele games bij:
- Halo 3 ( classics versie ) Min: €5 Meeneem: €10
- Gears of War 2 ( classics versie sealed ) Min: €5 Meeneem: €10
- Hawx 2 Min: €5 Meeneem: €10
- Need for Speed Undercover Min: €5 Meeneem: €10
- Forza 4 Min: €20 Meeneem: €30 Leidend bod (iBMW): €20 excl.

Geheel kan verzonden worden, natuurlijk op kosten en risico van koper. Kan ook afgehaald worden in Aalst of Gent.

Er wordt zaterdag 24h00 afgesloten ( tenzij meeneem natuurlijk ) en een laatste bod moet 15min standhouden. Men kan ook steeds zelf een pakket met bijhorende prijs voorstellen.
( Staat ook elders te koop )

dzan

Legacy Member
Up

( bod van €140 op hardware via 2dehands.be )

Nieuwprijs was ( en is ) €230 dus lijkt me dit ( letterlijk mss 7 keer op gespeeld ) een faire prijs? Indien niet, doe gewoon een bod.

iBMW

Legacy Member
Bod van 20 excl op forza 4.
Kost nieuw maar 35€ en als import kan ik het voor 26€ krijgen...

georgiodavid

Legacy Member
dzan zei:
Hey,

Dit toestel is te koop, gekocht in de gamemania op 25 november 2011. Paar maand oud maar nauwelijks op gespeeld ( max. 6 keer ofzo ), was impulsaankoop.

- Compleet als nieuw in doos met alle originele kabels, boekjes,...
- XBox 360 Slim 250Gb hdd
- 1 Zwarte controller, nauwelijks gebruikt
- Play & Charge kit erbij
- Nog meer dan jaar en half garantie te gaan

Heb er enkele games bij:
- Halo 3 ( classics versie )
- Gears of War 2 ( classics versie ) ongeopend in plastiek
- Hawx 2
- Need for Speed Undercover
- Forza 4

Geheel kan verzonden worden, natuurlijk op kosten en risico van koper. Kan ook afgehaald worden in Aalst of Gent ( en misschien buurt van Zeebrugge ) indien niet te ver wil ik eventueel langsbrengen.

Minimumprijs hardware: €130
Minimumprijs geheel: €170

Meeneemprijs hardware: €150
Meeneemprijs geheel: €190

Games apart: €35 minimum
( alles exl )

Er wordt zondagavond afgesloten ( tenzij meeneem natuurlijk ) en een laatste bod moet 15min standhouden. Men kan ook steeds zelf een pakket met bijhorende prijs voorstellen.
( Staat ook elders te koop )

Morgen afgehaald 120€

dzan

Legacy Member
- Play & Charge kit erbij Min: €7 Meeneem: €10

- Halo 3 ( classics versie ) Min: €5 Meeneem: €10
- Gears of War 2 ( classics versie sealed ) Min: €5 Meeneem: €10
- Hawx 2 Min: €5 Meeneem: €10
- Need for Speed Undercover Min: €5 Meeneem: €10
- Forza 4 Min: €20 Meeneem: €30 Leidend bod (iBMW): €20 excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan