Archief - Assassin's Creed: Revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tits

Legacy Member
Davas zei:
SWTFU II + Medal Of Honor ( is nieuwprijs samen 65 euro waard)

Idd, stiekem ben ik een vrouw en verander ik elke dag van gedacht;)

Neen, nog steeds niet.

Games zijn beiden een jaar oud, ik zoek recentere titels of minstens, voor mij, goede titels.

Davas

Legacy Member
Tits zei:
Idd, stiekem ben ik een vrouw en verander ik elke dag van gedacht;)

Neen, nog steeds niet.

Games zijn beiden een jaar oud, ik zoek recentere titels of minstens, voor mij, goede titels.

Kon proberen he, kvindet zelf nogal lomp, maar natuurlijk jou beslissing =)
U mag blij zijn met de free up =)

Tits

Legacy Member
Davas zei:
Kon proberen he, kvindet zelf nogal lomp, maar natuurlijk jou beslissing =)
U mag blij zijn met de free up =)

Niet met verwijten beginnen e. :naughty: Ik beslis zelf nogaltijd wat ik aanvaard en wat niet.

Up 1,

Morgen wordt dus afgesloten.

Hoogste bod is 37 incl.

Tits

Legacy Member
Marginal0 zei:
ma lol Davas. :D

https://www.beyondgaming.be/archive...emarine-dead-space-2-ac-brotherhood-ea.830347

-> is mijn thread, wil wel een combo van games geven ervoor. Je ziet maar. :)

Goh,

ik zie deus ex eventueel wel zitten, gezien de nieuwprijs in de uk wil ik wel 13 euro bieden.

AC II: R voor Deus Ex en Dead Space 2(kan samen verzonden worden) + 25 euro.

Als je ook in ene keer van DS2 af wil zijn...

AC II:R voor Deus Ex + 15 euro.

Ge ziet maar, het is niet dat ik echt games nodig heb, maar deze (zeker deus ex) wil ik in de toekomst wel nog eens spelen.

(btw, ik weet niet of ik nog veel online kan komen vandaag, maar een van deze deals zijn voor mij hoger dan de 38 incl)

Marginal0

Legacy Member
Deus ex en DS2 én dan nog es 25 euro vind ik er persoonlijk wat over, sorry. Maar ik neem aan dat het een typfout is ofzo, gezien je "AC II:R voor Deus Ex + 15 euro" erna post. Voor DS2 heb ik eigenlijk al een deal met iemand dus liever Deus Ex + 15 euro dan, tenzij dat de typfout is. Afin, 15 euro opleg wil ik wel geven, anders ga je maar in op je geldbod.

Tits

Legacy Member
Wtf, was ik zat toen ik dat typte?:P ik bedoel dus dat ik 13euro wil geven voor DE,dus 25 euro opleg.ik baseer me op de nieuwprijs van 16 eur. voor de twee games wou ik 25 euro geven.

Marginal0

Legacy Member
Haha, ik dacht al zoiets. :p Ja, sorry, ga maar best voor het geldbod dan.

Tits

Legacy Member
Ok, geen probleem. Sorry voor het misverstand.

Laatste up, loopt af binnen klein anderhalf uurtje.

Hoogste bod is nog steeds 38 incl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan