Archief - Assassin's Creed: Revelations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tits

Legacy Member
Ik verkoop een BE-versie van dit game in uitstekende staat. Code voor online te gamen is vooralsnog niet gebruikt.

Meeneemprijs: €46 incl/45 excl.

Het spel wordt pas maandag verzonden, zodat ik het eerst kan uitspelen. Bieden kan dus tot zaterdag 15 uur.
Meeneemprijs = meeneemprijs, maar ik verzend pas maandag.

Lager bieden mag natuurlijk, maar hou het realistisch.
Liefst geen ruil, tenzij met GoW3 en Rage eventueel met kleine opleg van mij.

moeder_theresa

Legacy Member
Ik wil alvast een bod doen van 30€ excl.
Te weinig? Dan negeer je het maar en beschouw het als een free up.

Grtz

Tits

Legacy Member
30 excl is net iets te weinig om te noteren. Sorry.

50 procent verlies op één week tijd vind ik wat te veel;).

Davas

Legacy Member
Star Wars The Force Unleashed II EN
Transformers Dark Of The Moon

Lijkt me een mooie combo? Denk er al is over na, zeg niet meteen nee, regelen we wel wat =)

Tits

Legacy Member
Sorry, beiden games krijgen slechte reviews. Hierin niet echt geïnteresseerd.

Davas

Legacy Member
Wacht totdat ge ze gespeeld hebt, haha.

Nee maar, SWTFU II en Transformers DOTM en Medal Of Honor en Call Of Juarez?

Tits

Legacy Member
Davas zei:
Wacht totdat ge ze gespeeld hebt, haha.

Nee maar, SWTFU II en Transformers DOTM en Medal Of Honor en Call Of Juarez?

Sorry Transformers DOTM interesseert me niet echt.
Call of Juarez ,de eerste, heb ik liggen.
Medal of Honor met online code en SWTFU II eventueel, maar ik zoek meer recentere titels.

Davas

Legacy Member
Wacht, Medal Of Honor (kweet niet ofk die gebruikt heb eerlijk gezegd?) en SWTFU II is goed voor mij, wel laatste bod, heb 2 dagen geleden 35 euro betaald bij Game Mania voor die game (splinterieuw) en MOH doe ik met spijt weg =)

Maar als dat je overtuigd. Laat maar weten, laatste bod =)

Tits

Legacy Member
Sorry, eerst bied je 4 games aan waarvan ik er 2 niet wil. Ik zou gek zijn als ik deze niet gewoon erbij neem als ik de andere wel wil e.:p

Die andere 2 interesseren mij wel, maar niet tegen AC:R. Ik zoek recentere titels of cash:).

Davas

Legacy Member
Kbegrijp je wel, maar kan toch moeilijk 4 supergames afgeven?
Dus niet die 2 dan? Wat moetek erbij geven?

Kennaah

Legacy Member
Tits zei:
Die andere 2 interesseren mij wel, maar niet tegen AC:R. Ik zoek recentere titels of cash:).

Interesse in Dead island of Dark souls LE (Digitale content kan door gestuurd worden, is enkel pdf guide)

Tits

Legacy Member
Kennaah zei:
Interesse in Dead island of Dark souls LE (Digitale content kan door gestuurd worden, is enkel pdf guide)

Ik ga wat reviews opzoeken van beide games.

Davas

Legacy Member
Tits zei:
Ik zoek ook geen 4 supergames, liever 1/2 super of recent(e) game(s)

Ik vind SWTFUiI een supergame en Medal Of Honor toch vrij recent hoor.
Zijn gewoon supergames :woohoo:
Maar maakt ni uit. Toch bedankt.

Tits

Legacy Member
Kennaah zei:
Oke
tegen wanneer kan ik een antwoord verwachten :)?

Tegen nu:p,

Ik ga passen. Darks Souls lijkt me echt wel vet, maar de moeilijkheidsgraad en het RPGgedeelte steekt me wat tegen.

Dead island wordt blijkbaar niet meer gespeeld door mijn vrienden, jammer. Toch bedankt voor de mooie voorgestelde deals.

37 incl is voor mij dus nu nog het hoogste bod.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan