Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graverobber zei:Nogmaals, intresse in een Logitech G25?
Heb intresse in je console en 2 controllers ofc.
ad:ShiryuX zei:Lost Planet 2 10€ afgehaald? Kan er snel om langskomen![]()

ShiryuX zei:Hmm...hier ook genegeerd...
Is dit een goede prijs of hoeveel had je in gedachten afgehaald?![]()
NS4LIFE_ zei:Da spel zit al in mijn pakketje, vandaar dat hij wss niet antwoordt op je bod.
fruityboxing zei:Spellen die al in een pakket zitten, worden niet apart verkocht voor 10 euro![]()

ShiryuX zei:In dat pakket komt alles wel op minder dan 10€/stuk, daarmee.
NS4LIFE_ zei:Ik weet niet, het zijn 6 spellen .. 6 x 10 is denk ik nog steeds 60 euro (exclusief verzending)
lord of me zei:Bodje van 40€ voor de console + kabels + psu!