Archief - Alles moet weg! Console, toebehoren, games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lord of me

Legacy Member
Enig idee hoeveel de verzending zou bedragen? (console+hdd)?

Furiez

Legacy Member
Furiez zei:
Mijn bod is niet genoteerd veronderstel ik? €30 afgehaald dan voor Fallout 3, Elder Scrolls 4 en Operation Flashpoint.

Nog steeds niet genoteerd?

fruityboxing

Legacy Member
lord of me zei:
Enig idee hoeveel de verzending zou bedragen? (console+hdd)?

Daar begin ik niet mee. Verzending gaat ten eerste al veel te veel kosten, en ik hou niet zo van postbodes die met delicate pakketjes door de lucht gooien ;)

lord of me

Legacy Member
fruityboxing zei:
Daar begin ik niet mee. Verzending gaat ten eerste al veel te veel kosten, en ik hou niet zo van postbodes die met delicate pakketjes door de lucht gooien ;)


Kilometervergoeding gaat me iets te duur zijn vrees ik of kom je soms in de buurt van rotselaar? (leuven)

Graverobber

Legacy Member
Nogmaals, intresse in een Logitech G25?

Heb intresse in je console en 2 controllers ofc.

Arcan

Legacy Member
nieuw bod: controller en Lost Odyssey voor 25€. Afspreken in Gent station.

grtz

fruityboxing

Legacy Member
UPDATE

So far:


NS4LIFE_
Lost Planet 2
Dirt 2
GTA: LC Stories
Forza 3
Borderlands
Red Faction
€65 excl

loecasxd
Rode controller
€15 excl

Furiez
Fallout 3
Elder Scrolls 4
Operation Flashpoint
€30 excl

Sayan
Guitar Hero 3
€10 excl

Arcan
Lost Odyssey
Controller
€25 excl

K0RNMA5T3S

Legacy Member
kan het guitar hero band pack verzonden worden? (en van welke gh is het?)
ik bied 50excl

hoeveel zou de verzendingskosten daarvan zijn?

PS: zit het spel erbij of niet?

fruityboxing

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
kan het guitar hero band pack verzonden worden? (en van welke gh is het?)
ik bied 50excl

hoeveel zou de verzendingskosten daarvan zijn?

PS: zit het spel erbij of niet?

Het spel wordt los verkocht. Komt trouwens uit de world tour bundle. Verzending voor zoiets groots doe ik niet.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
waarom niet verzenden?
ik zal wel de kosten betalen (of is het omdat het te riskant is?)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Alhoewel

misschien kunnen we volgende week afspreken aan station Gent Sint-Pieters
(k'moet dan wel speciaal de trein nemen, maar ja)
dan neem ik er nog GH World Tour erbij voor 10€


dat maakt dan 60€ voor de instrumenten en 1 game

of als je missch een voorstel hebt?

ObtimusBrime

Legacy Member
fruityboxing zei:
UPDATE

So far:


NS4LIFE_
Lost Planet 2
Dirt 2
GTA: LC Stories
Forza 3
Borderlands
Red Faction
€65 excl

Foutje denk ik. Het was 60 excl. (en 5.70 euro verzending)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan