Archief - 30 Games [TK/TR]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
sprongebob ,is dit sprongebob's truth of square ?
zoja,dan bied ik 12 euro inclusief verzending

Duc1n0

Legacy Member
@Bizi Ik zal tegen morgen een mooi tegenvoorstel doen.

Geen interesse in OF.

@Brucelee De prijs is €12 excl (€14,30 incl maar ik zal er €14 incl van maken ;) )

Depresjon

Legacy Member
Wanted tegen een van deze ruilen?

- Battlefield Bad Company
- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- FEAR
- The Godfather
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- X-men Origins Wolverine Uncaged edition

Promo

- Stuntman ignition (Doosje : Frans/Game : Engels)

Duc1n0

Legacy Member
Eventueel interesse om BBC terug over te nemen maar daar moet ik toch nog even over denken.

Marginal0

Legacy Member
heb wel interesse in L4D en Bioshock 2. zal nog wel iet laten weten.

montana13

Legacy Member
avp ruilen tegen dante's inferno of darksiders? ik ben er nog niet goed uit welke mijn voorkeur geniet

Duc1n0

Legacy Member
Cava Thomas!

Montana , eventueel voor Darksiders.
Fixer187 , mooi voorstel maar ik heb ME2 al gehad.

Halo 3 is volledig in het frans.

montana13

Legacy Member
dan ga ik nog wat afwachten, ik zou avp het liefst voor dante's inferno willen ruilen

Evil Force

Legacy Member
Ik heb vooral interesse in BBC2 maar ik snap wel dat het niet echt een "eerlijke" deal zou zijn.
Ik wacht nog even af welke ruilvoorstellen ik in mijn eigen thread krijg met Forza3.
Indien niet echt interessante kom ik hier wel terug een voorstel doen.

Duc1n0

Legacy Member
Evil Force zei:
Ik heb vooral interesse in BBC2 maar ik snap wel dat het niet echt een "eerlijke" deal zou zijn.
Ik wacht nog even af welke ruilvoorstellen ik in mijn eigen thread krijg met Forza3.
Indien niet echt interessante kom ik hier wel terug een voorstel doen.

Het gaat mij niet perse over de eerlijkheid , zowel Forza3 als BBC2 zijn recent. Maar mijn interesse in Forza 3 is gewoon niet zo groot , begrijp je?

Je laat maar iets weten en succes alvast.

BiZi

Legacy Member
Hi, je ging een prijsmaken voor de gevraagde games.... let me know!

Still interested!

Evil Force

Legacy Member
Eventueel Forza3 + 5€/ouder game uit mijn thread tegen BBC2 kan eventueel ook nog.
Je ziet maar. ;)

montana13

Legacy Member
ik vind niemand dat dante's inferno wil ruilen voor avp, als het voor jou nog goed is wil ik avp dan wel ruilen voor darksiders, liefst af te spreken in leuven, pm je bij interesse?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan