Archief - 30 Games [TK/TR]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
Recente Xbox360 games :

Final Fantasy XIII €36
Battlefield: Bad Company 2 (1 dag oud) €38
DJ Hero €50 **
Dantes inferno Death Edition €30
Bioshock 2 Rapture Edition €30 **
Darksiders €25
GTA Episodes €15
Ghosbusters (ntsc) €13


Oudere games :

Spongebob €12
Riddick €12
Silent Hill €12
Harry Potter en de halfbloed prins €12
Left 4 Dead (Ita cover, eng spel) €10
Assasins Creed €8
Fantastic Four Rise Of The Silver Surfer €5
Madagascar Racing €10
The Orange Box €10
Transformers 2 €10
Mass Effect €10
Fable II €10
Prince of Persia €10
Wanted €10
Shaun White €8
Halo 3 (Fr) €7
Marvel Ultimate Alliance (fr) €7
Dead Or Alive 4 (fr) €7
Viva Pinata Trouble in Paradise €7
Sega Super Star Tennis €5
Fifa 2006 €2,50
Fifa World Cup 2006 (doosje beschadigt) €2,50

Alle games zijn PAL met boekje in perfecte staat.

Verzending + €2,00 (Standaard verzending + witte bubble enveloppe)
** Afhalen / + €5 (taxipostsecur)

Ik ruil tegen Pokémon Heart Gold en/of andere Pokémon games op de NDS.
Ook is een ruil tegen een DSlite mogelijk!

Cheers,
Duc

gillesgoalll

Legacy Member
Dantes inferno Death Edition tegen borderlands + far cry 2

Rayko

Legacy Member
Je beste prijs voor deze "pack"? :)
- Final Fantasy XIII
- Dantes inferno Death Edition
- Bioshock 2 Rapture Edition.
- Darksiders

Pas op, dit is (nog) geen bod hé ;) maar ik zoek wel degelijk al deze games

Duc1n0

Legacy Member
Reikoku zei:
Je beste prijs voor deze "pack"? :)
- Final Fantasy XIII
- Dantes inferno Death Edition
- Bioshock 2 Rapture Edition.
- Darksiders

Pas op, dit is (nog) geen bod hé ;) maar ik zoek wel degelijk al deze games

Ik wil daar €120 incl taxipostSECUR van maken.

Het zijn allemaal PAL (be) versies in perfecte nieuwstaat.


@Montana Al gehad maar ik wil eventueel opnieuw ruilen, hangt af tegen welke game. ;)

gillesgoalll

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Neen. €10 excl. ;)



Ik heb interesse in Borderlands maar niet in FC2. Heb je nog iets anders?


gothfather II
need for speed pro street
fifa street 3
wanted weapons of fate
heb ook nog bioshock 2 maar die heb jij al :p
en opleg wil ik niet echt geven

BiZi

Legacy Member
90 incl !

Dantes inferno Death Edition
GTA Episodes
Harry Potter
Spongebob
Riddick
Silent Hill
Madagascar Racing
Wanted

Rayko

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Ik wil daar €120 incl taxipostSECUR van maken.

Het zijn allemaal PAL (be) versies in perfecte nieuwstaat.

Mooi, daarmee weet ge me bijna te overtuigen!
Kheb een schitterend idee.. Doe er nog Mass Effect 1 bij, want die zoek ik ook nog, en dan hebben we voor mijn part nen deal :)

En net zoals int verleden mag je dan rekenen op een vlotte betaling, vanavond nog dus ;)

Duc1n0

Legacy Member
Sorry , ik vond mijn voorstel al schitterend genoeg. ;)
Vergeet niet dat er nog is €7 verzendingskosten voor mijn rekening inzitten.

Tits

Legacy Member
Halo 3 fr is daar alles frans? of enkel het boekje en het spel in het engels?

Tallyshizzle

Legacy Member
Ik zag in een andere thread dat je FIFA 10 had? Eventueel zin in een ruil tegen AvP?

Duc1n0

Legacy Member
Sorry Bizi , verzending kost mij al €7. Je bod is te laag.

Tits , ik zal vanavond eens kijken of het in het engels speelbaar is.

Shizzle , jammer Fifa10 is weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan