Archief - PS4 Games te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zalerae

Legacy Member
Het is toch ook logisch dat ze eerst de spellen willen aangezien gij maar 1 trade hebt gedaan en die verkloot hebt?

Keviinhoo

Legacy Member
Je moet beiden verhalen horen voor je oordeelt simpel ? Is het omdat hij dat heeft gepost ook helemaal juist is

crazyjoker

Legacy Member
Verzend uw games gewoon eerst dat is toch geen enkel probleem.. Als er hier mensen zijn met een hoge itrader zijn die echt wel te vertrouwen hoor.. Iedereen hier op het forum verzend eerst bij gebrek aan een (positieve) itrader. Wat een drama

Keviinhoo

Legacy Member
Ik drama you are funny man ;) ik maak niet een drama zun maken het zo , eerst money than games simple like that

Kjelleke

Legacy Member
Keviinhoo zei:
Ik drama you are funny man ;) ik maak niet een drama zun maken het zo , eerst money than games simple like that
succes met u games te verkopen dan. op 9L zal het moeilijk gaan ;)

Cerulean

Legacy Member
Je kan je topic even goed sluiten dan :)
Het is hier de normaalste zaak dat iemand zonder itrader EERST games verzendt en dan betaald wordt, laat staan iemand met negatieve itrader...

crazyjoker

Legacy Member
Cerulean zei:
Je kan je topic even goed sluiten dan :)
Het is hier de normaalste zaak dat iemand zonder itrader EERST games verzendt en dan betaald wordt, laat staan iemand met negatieve itrader...

idd, dat heb ik en bijna iedereen hier op 9lives gedaan. Is toch normaal, en zeker als je ziet dat de koper 100% +itraders heeft. Het is gewoon 2/3 dagen langer wachten op uw geld.

Keviinhoo

Legacy Member
Is hier wel precies vriendjes politiek hé :-) ik wil ni oordelen hé , maar als jullie toch zo volwassen zijn waarom op 1 ding afgaan maar swoit

Kjelleke

Legacy Member
Keviinhoo zei:
Is hier wel precies vriendjes politiek hé :-) ik wil ni oordelen hé , maar als jullie toch zo volwassen zijn waarom op 1 ding afgaan maar swoit
probeer u games dan ergens anders te verkopen, 9L will be a no go ;)
just sayin'

mudsliptones

Legacy Member
steek er uw tijd niet in mannen...
heb op een normale manier geprobeerd te communiceren maar dat lukte al niet

is zijn probleem dat hij met zijn games blijft zitten, wij hebben proberen helpen hé

Keviinhoo

Legacy Member
haha proberen helpen met eerst de games te vragen en dan te geld goed bezig zou ik zeggen ;)
jullie gaan op itrader af wie is hier dan goed bezig? ik heb uitgelegd waarom ik die itrader reactie gehad hebt.
Believe it or not i don"t care

Jan-9102

Legacy Member
Keviinhoo zei:
haha proberen helpen met eerst de games te vragen en dan te geld goed bezig zou ik zeggen ;)
jullie gaan op itrader af wie is hier dan goed bezig? ik heb uitgelegd waarom ik die itrader reactie gehad hebt.
Believe it or not i don"t care

Stop dan met er over te zagen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Cerulean

Legacy Member
Bekijk het dan zo: als je géén itrader had gehad, hadden we juist hetzelfde gevraagd, wat is dan het probleem? Dat ik de gang van zaken hier, maar ge zijt precies te koppig om dat te snappen :)

Keviinhoo

Legacy Member
Koppig heeft er totaal niks mee te maken simpel, first pay than games thats how it works

Keviinhoo

Legacy Member
Neen sorry , enkel verkopen . en je bent van wuustwezel dus eigenlijk niet ver?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan