Blijkbaar had threadstarter mijn mails verkeerd begrepen, nu wil hij toch dat ik eerst betaal, waarvoor alle begrip.
Dus bij deze trek ik mijn bod in,
dit heb ik hem gestuurd:
ok, kijk,
dit hebben we gisteren naar elkaar gestuurd:
Hallo, ik heb echt wel interesse in cod warfare en batman, maar ik ben er eerlijk in, ik wantrouw uw negatieve feedback.
Zou u eventueel eerst willen verzenden en dat ik daarna betaal? zoals u ziet heb ik 100% Itrader.
Ik begrijp dat u daar wantrouwig over staat, maar anders moet ik ze niet...
mvg
Hans[/QUOTE]
En hoeveel wilt u dan geven voor die spellen als ik mag weten?[/QUOTE]
ik wil 45 euro betalen inc verzending[/QUOTE]
50€ en we hebben een deal goed jij maakt the call
Daaruit kan ik opmaken dat u toch akkoord was met de voorwaarden van eerst te verzenden?
Ik weet dat het idd normaal de gewoonte is om eerst te betalen.
Ik heb al veel positieve feedback gekregen, dit is ook een pluspunt om me te vertrouwen.
Ik vroeg u echter niet om me te vertrouwen, maar enkel uzelf te vertrouwen... Indien u niet akkoord was, dan was dat ook zo, zou ik compleet begrijpen, ik zou het persoonlijk zelf niet doen.
Maar u gaat gewoon akkoord zodra u getallen ziet, was u onze vorige conversatie misschien vergeten?
Enfin, het is duidelijk dat u het zo niet wil doen, waarvoor begrip, maar ik dacht toch dat mijn mails zeer duidelijk waren.
U hoeft dus niet meer te verzenden, ik betaal u ook niet en probeer ze dan zo maar te verkopen.
succes