rafvg
Legacy Member
kevindb zei:ruilvoorstel voor xbox360
check pm
check pm
JBart zei:Nogis een poging wagen
200€ afgehaald, zonder spel, oplaadstation en kabel!!
Ik ga even nadenken over dit bod
! Ik heb namelijk net een bod gekregen via kapaza van 230 voor console + oplaadstation + game. Ook nog een bod gekregen van 260 waar ik woensdag iets van hoor. Maar het is en blijft kapaza natuurlijk 
