Archief - PS3 Slim Console 120GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafvg

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn ps3 slim wegens weinig interesse (speel liever op x360). De console is in perfecte staat en garantieticket zit er nog bij. Alles zit er bij zoals je het in de winkel zou kopen, enkel zit er een sixaxis controller bij in plaats van een dualshock.
Console wordt later ook nog op kapaza aangeboden, maar wil eerst de 9lives members de kans geven :)!

Je krijgt er ook een oplaadstation bij voor 2 controllers, spel motorstorm 1 en een HDMI kabel.


Min prijs 220 euro
Meeneemprijs 230 euro

Samus007

Legacy Member
raar dat er een sixaxis bijzit ipv een dualshock, die worden/werden niet gebundeld en voor 279 heb je btw een nieuwe PS3 slim met dualshock ...

Hoe oud is het toestel btw?

rafvg

Legacy Member
Ja heb deze gekocht via het forum enkele weken geleden (er zat een sixaxis bij, geen dualshock), maar het kan me niet meer boeien :)! Toestel is iets meer dan een maand oud.

Je krijgt er ook nog motorstorm 1 bij, ff vergeten te melden.

rafvg

Legacy Member
180 zou nog te weinig zijn, dan hou ik het toestel liever bij :)

blackrabbit

Legacy Member
185EUR afgehaald.
Is enkel om op te programmeren, dus wil er niet meer aan uitgeven...

Serpico6

Legacy Member
blackrabbit zei:
185EUR afgehaald.
Is enkel om op te programmeren, dus wil er niet meer aan uitgeven...
Sorry voor de off-topic maar, programmeren?
Linux is niet meer mogelijk op de PS3 Slim.. :)

JBart

Legacy Member
Dan zal ik 185€ afgehaald bieden. Motorstorm hoef ik niet. Hou oud is em btw?

rafvg

Legacy Member
185 is nog te weinig, heb al enkele bodjes van telkens 200 euro gekregen op kapaza... Maar dus 220 euro is minimumprijs :) Console zal nu bijna een tweetal maanden oud zijn.

JBart

Legacy Member
rafvg zei:
185 is nog te weinig, heb al enkele bodjes van telkens 200 euro gekregen op kapaza... Maar dus 220 euro is minimumprijs :) Console zal nu bijna een tweetal maanden oud zijn.

220 euro voor een derdehandsconsole met een sixaxis ipv een dualshock :D

Veel geluk bij de verkoop!!

Dawg (oi22)

Legacy Member
Je kan ene nieuw kopen voor 280 euro

Dus als jij wilt verkopen met een minimum van 220 , veel geluk :x

Jaegger159753

Legacy Member
JBart zei:
220 euro voor een derdehandsconsole met een sixaxis ipv een dualshock :D

Veel geluk bij de verkoop!!
Die 185 dat jij biedt is ook veel te laag...
De console is slechts anderhalve maand oud en heeft nog 2 jaar garantie erbij + laadstaanstation+hdmi kabel en motorstorm.

Ik heb 2 weken geleden mijn PS3 Slim op dit forum verkocht voor 240 euro... en daar zat geen laadstation en/of spel bij.

rafvg

Legacy Member
Mja ik ga dit wel op ebay zetten, dan zal mijn prijs van 220 euro zeker wel gehaald worden ;)!

JBart

Legacy Member
Nogis een poging wagen :D

200€ afgehaald, zonder spel, oplaadstation en kabel!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan