heb eens infamous gehad maar die liep elke keer vast op een bepaald level, ik wil het nu terug hebben om het verder uit te spelen vanaf daar waar het altijd vast liep. Ik weet nu niet of het een verschil maakt als ik een US versie probeer? Ik heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.. Als ik met jou versie de game kan verder spelen wil ik het ruilen voor Mirrors edge, motorstorm of kane & lynch.