Archief - Assassins creed 2 white, infamous, COD4,....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yamakasi

Legacy Member
Hallo,

Hierbij zet ik een aantal games te ruil enkel assassin's 2 is te koop en niet te ruil tenzij een er een zeer interessant voorstel komt.

Het is de eerste keer dat ik dit doe dus give me some credit ;)

* Assassin's creed II White edition: in doos met figure van Enzio (+/-20cm) VERKOCHT
Met ongebruikte codes, alles in nieuwst.
Voorlopig geen meeneem
Bieden vanaf 45€ Excl [/B][/B]

* InFamous Special edition (Uk Pal) Lichte beschadiging aan het kartonnen
doosje. (Kan eventueel foto mailen)
Codes zijn volgens vorige
eigenaar niet gebruikt

*Prototype

*Destroy all Humans: Path of the Furon

*Mercenaries 2: World in flames

*Gta IV

*Devil may cry 4

*Call of duty 4: M.W. Geruild

*Brothers in arms: Hell's Highway

*Dynasty warriors 6

Ik heb hier ook nog een volledige eye of judgment liggen met 1 deck
Moest er interesse zijn laat het weten want ik moet het speelveld nog vinden

Dus zoals eerder gezegd enkel assassin's wordt verkocht.
Je kan het komen afhalen en in de buurt van aalst kom ik het brengen. De verzendingskost via de post is 5,70€ en is op uw risico.


Interesse in:

Batman: AA
Wolfenstein
Red faction: Guerrilla
Civ. Rev.
Buzz + buzzers
......
.....
Geen racegames

hanske82

Legacy Member
infamous wil ik wel graag. Het probleem is dat ik niet zo graag afstand doe van mijn collectie games...
Misschien een combinatie van enkele van volgende games:

World series of poker 2008
Genji days of the blade
Soldier of fortune payback
Haze
Golden compass

En anders moet je er toch een prijs op plakken he.
Wat doen de codes eigenlijk? maw, wat is zo special aan de special edition?

Yamakasi

Legacy Member
@ hanske: Sorry geen interesse in die games, zit in een kartonnen sleeve met artwork en ik denk een code voor een extra aanval maar ben niet zeker. Ik geef de voorkeur aan ruilen, mss binnen enkele dagen te koop, afhankelijk van de respons hier

@ quake3: bod genoteerd,:) EDIT: ik ga vroeger afsluiten morgen 16/12 om 23u

Yamakasi

Legacy Member
@enZiiime : dat is niet echt mijn ding , heb je andere games ?

enZiiime

Legacy Member
Enkel Prince of Persia nog, men andere games zou ik liever niet ruilen tegen COD4, heb er niet overdreven veel interessse in.

Edit: Dat was dan waarschijnlijk de PS2 versie van Prince of Persia: The Two Thrones? Dan zou ik u dik aanraden voor de nieuwe Prince of Persia NOOIT te spelen :p

Yamakasi

Legacy Member
@enZiiime : nee merci, ik ben de mental breakdown in 2005 door dat spel nog niet te boven gekomen

@Y-Ssin : kga het een nakijken, ik laat vanavond iets weten

Juced

Legacy Member
dan bied ik gewoon 51 euro en ik ben van aalst dus ik kan het makkelijk komen ophalen!

hanske82

Legacy Member
Yamakasi zei:
@ hanske: Sorry geen interesse in die games, zit in een kartonnen sleeve met artwork en ik denk een code voor een extra aanval maar ben niet zeker. Ik geef de voorkeur aan ruilen, mss binnen enkele dagen te koop, afhankelijk van de respons hier

ok, ik hou het in het oog dan.

quake3

Legacy Member
glukkig dat ik het hier opmerk XD
een vervroeging van de afsluitdatum
bodje van 52incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan