Archief - Voodoo kaarten - 3DFX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noobie

Legacy Member
Iemand die interesse heeft in een Voodoo 3 laat gerust iets weten,ik heb er een aantal liggen ( deze zijn boxed natuurlijk) deze zijn 50€ stuk excl. verzending
Losse kaarten heb ik ook maar deze zijn meer a la voodoo 2 of voodoo 1 ( losse kaarten is 20€ stuk excl verzending)

noobie

Legacy Member
heb beide ..wat wil je?
Heb voodoo 3 2000 pci en agp
heb voodoo 3 3000 pci en agp

AzzKickr

Legacy Member
Stoppen met verzamelen of collectie aant uitdunnen ? :)

PS voor de geïnteresseerden: Goede persoon om zaken mee te doen ! Aanrader !

noobie

Legacy Member
Hmm eerder wa uitdunnen,zijn al wa mooie zaken weg.Maar heb nog zeer mooie staan natuurlijk ^^

noobie

Legacy Member
Ozymandias zei:
welke voodoo 2's?

zou es moeten kijken welke ik heb ....
Je hebt bvb de voodoo 2 van creative (met een heleboel games erbij) prijs 75€
Je hebt dan de Helios 3D voodoo 2 (75 € ) (check men sig voor een paar vb)
Procomp Voodoo 2
Obsidian2 X24 ^^!! das 1 kaart waarop 2 voodookaarten zogezegd in SLI zitten. (maar da zal wa kostelijk voor je zijn :)

Slikkah

Legacy Member
Damn, kheb daar vroeger elke kaart van versleten lol, leuke nostalgie :)
Toevallig geen Evil Kyro / Evil Kyro II liggen ? Shame dat die gestopt zijn, dat waren toen naast 3dfx mee de enigen die Ati & nVidia konden beconcurreren met glansrijke prijs/prestaties.

leuke topic ^^

noobie

Legacy Member
Slikkah zei:
Damn, kheb daar vroeger elke kaart van versleten lol, leuke nostalgie :)
Toevallig geen Evil Kyro / Evil Kyro II liggen ? Shame dat die gestopt zijn, dat waren toen naast 3dfx mee de enigen die Ati & nVidia konden beconcurreren met glansrijke prijs/prestaties.

leuke topic ^^

nee hebbek niet :(
Maar ik weet dat de duurste kaart betreft 3DFX dan toch de voodoo 5 6000 is,en dit zijn alleen prototypes.Die gaan tussen de 3 a 4000 € alst nie meer is.Alleen in collectorshanden dus ^^ Deze hebbek ook niet,vind ik er wat over trouwens.

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Ik heb interesse! Wat heb je zo nog van heel mooie zaken die je eventueel weg doet? ;)

noobie

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=-;19768717 zei:
Ik heb interesse! Wat heb je zo nog van heel mooie zaken die je eventueel weg doet? ;)

Ik zal hier es wat pics posten straks

Enkele vb zijn Voodoo 5 5500 PCI (Sealed) Voodoo 4 4500,Monster Fusion,Monster 3D II,Voodoo Banshee,Creative Voodoo 2,Voodoo 2 1000 (Sealed) enz ...of check men sig hieronder (prijzen zijn niet zoet)

pics van de befaamde PC met voodoo 3 2000 erin en 2 voodoo2 in SLI zoals u in de pics zult zien + de werking ervan ^^

P1000854.JPG

P1000855.JPG

P1000856.JPG

P1000857.JPG

P1000858.JPG

P1000859.JPG

P1000860.JPG

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Mooi.

Verkoop je die pc? Wat zijn de specs en vraagprijs?
Wat kost zo een Voodoo kaart met box?
(ik heb een iPhone 5 te koop mocht je interesse hebben :) )

noobie

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=-;19771329 zei:
Mooi.

Verkoop je die pc? Wat zijn de specs en vraagprijs?
Wat kost zo een Voodoo kaart met box?
(ik heb een iPhone 5 te koop mocht je interesse hebben :) )

geen iphone nodig^^Welke voodoobox bedoel je? Heb er zovele.
Specs moet ik ff opzoeken...prijs...(is een moeilijke .... gezien alles perfect werkend is en er een voodoo 2 in SLI inzit werkend) Hetgeen ik al +- weet is dat er een Pentium II 500 inzit alsook een soundblaster live, 16 mb sdram ,netwerkkaart,Win98 SE geinstalleerd, een cdromspeler.En alles is geconfigureerd om games op 3DFX te draaien.Gisteren nog Quake gedraaid zie foto,Redneck Rampage gedraaid
Creative Voodoo 2 Boxed 85 € is compleet met de free games
Voodoo 3 2000 Boxed 75€
Voodoo 3 3000 Boxed 75€
Voodoo Banshee 125 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan