noobie
Legacy Member
Iemand die interesse heeft in een Voodoo 3 laat gerust iets weten,ik heb er een aantal liggen ( deze zijn boxed natuurlijk) deze zijn 50€ stuk excl. verzending
Losse kaarten heb ik ook maar deze zijn meer a la voodoo 2 of voodoo 1 ( losse kaarten is 20€ stuk excl verzending)
Losse kaarten heb ik ook maar deze zijn meer a la voodoo 2 of voodoo 1 ( losse kaarten is 20€ stuk excl verzending)


