Archief - Volledige computer (i7 2600K + andere zeer deftige hardware)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Riverdale27

Legacy Member
Ik verkoop de onderstaande PC. Ik heb hem op mijn werk kunnen kopen nadat ik vertrok (doctoraat was klaar en dit was mijn project PC) voor een heel mooi prijsje en uiteraard verkoop ik hem nu door aan de marktprijs. Ik heb deze PC gebruikt om grote financiële simulaties te runnen op het werk en na al die jaren is het echt nog een deftig ding hoor. Blijft ferm snel en goed presteren. Als je hier een deftige grafische kaart in steekt kan je makkelijk spellen als Battlefield 4 op 1920x1200 op maximum settings of Far Cry 4 op maximum settings (heb jaren lang dezelfde PC gehad thuis en de processor is echt nog wel een snelle rakker).

Anyway, genoeg geluld:

- Fractal Design Define R3 behuizing (zeer stil en met enkele silent fans voor betere luchtdoorvoer)
- Intel i7 2600K 3.4 Ghz processor (incl. hyperthreading).
- Scythe Mugen 2 rev.B
- 8GB Kingston ValueRAM 1600Mhz
- Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 moederbord
- Intel Solid-State Drive 510 Series (120 GB)
- WD Caviar Black 1 GB harde schijf (WD1002FAEX)
- Sea Sonic X-660 voeding
- Samsung SH-222AB DVDRW
- Vele extra fans + fancontroller achteraan.

Liefst verkoop ik alles samen, maar apart kan ook wel. Ik zie wel hoe het hier afloopt.

Af te halen in Kessel-Lo. Eventueel kan ik hem ook brengen omgeving Leuven (laten we zeggen straal 5km) of eender waar in een straal van 10 km vanaf eender welk punt op de E314 tussen Leuven - Genk. In de buurt van Kuringen kom ik ook regelmatig, of Dilsen-Stokkem in Oost-Limburg.

Laten wat het volgende afspreken: zeg gewoon wat je wil (onderdeel of alles) en geef een prijs. Uit ervaring weet ik dat het soms effe kan duren voordat iemand zo'n post ziet, dus ik ga het genoeg tijd geven. Tot eind november (letterlijk dus, op de seconde zoals men van mij verwacht aan te geven) tenzij ik meteen tevreden ben met het bod.

Er is slechts één probleem: één van de voetjes van de behuizing is los, omdat het schroefje kwijt is. Kan normaalgezien wel terugvastgeschroef worden of gelijmd of zoiets. Of gewoon voetje onder de kast en kast laten staan, zoals ik het deed.

Een foto waarbij ik de zijkant even heb losgemaakt:

computer.jpg

yvesfouquet4

Legacy Member
Min en meeneemprijs geheel en onderdelen?

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Riverdale27

Legacy Member
yvesfouquet4 zei:
Min en meeneemprijs geheel en onderdelen?

Ik kan er niks mee doen, dus hij moet sowieso weg. Maar hij staat niet in de weg, dus het hoeft imo niet snel te gaan. Ik wacht gewoon op een eerlijk bod en pas als meerdere mensen geboden hebben kan ik een idee vormen van wat eerlijk is. Dus bid away en we zien wel na een paar dagen

Af te halen aangepast in de OP.

yvesfouquet4

Legacy Member
Riverdale27 zei:
Ik kan er niks mee doen, dus hij moet sowieso weg. Maar hij staat niet in de weg, dus het hoeft imo niet snel te gaan. Ik wacht gewoon op een eerlijk bod en pas als meerdere mensen geboden hebben kan ik een idee vormen van wat eerlijk is. Dus bid away en we zien wel na een paar dagen

Af te halen aangepast in de OP.
Ik weet niet goed wat je bedoeld. Ik vroeg enkel om een minimum prijs en een meeneemprijs. En dit ofwel van het geheel of per onderdeel.

Zo werkt dat op 9lives.be, zie regels. En wij kunnen dan op je min. prijs bieden tot de meeneem bereikt wordt.

Als jij zelf al geen idee hebt wat een eerlijk bod is, dan zou ik even wat pricechecks doen op andere zoekertjes hier of op 2dehands

Ga ook eens langs in het topic prijsschattig

Maar dat hele verhaal van eerlijke biedingen en vaag blijven gaat hier weinig vooruitgang in brengen.

Mvg

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Riverdale27

Legacy Member
yvesfouquet4 zei:
Ik weet niet goed wat je bedoeld. Ik vroeg enkel om een minimum prijs en een meeneemprijs. En dit ofwel van het geheel of per onderdeel.

Zo werkt dat op 9lives.be, zie regels. En wij kunnen dan op je min. prijs bieden tot de meeneem bereikt wordt.

Als jij zelf al geen idee hebt wat een eerlijk bod is, dan zou ik even wat pricechecks doen op andere zoekertjes hier of op 2dehands

Ga ook eens langs in het topic prijsschattig

Maar dat hele verhaal van eerlijke biedingen en vaag blijven gaat hier weinig vooruitgang in brengen.

Ik had die regels gisteren eens gelezen en voor zover ik het begreep (het waren er wel veel hoor) is de verkoper vrij om bedragen al dan niet te formuleren. Het is aangeraden maar niet verplicht.

5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.

(van https://www.beyondgaming.be/archive...ijs-mag-niet-hoger-zijn-dan-nieuwprijs.641114)

Enige verduidelijking: er is een periode (tot letterlijk eind nov) en in die tijd kunnen mensen bieden, op alles of op onderdelen. Heel simpel dus: zeg wat je wil en zeg wat je ervoor wil betalen. De rest kijkt mee en kan hoger bieden. De reden waarom ik aarzel om een meeneemprijs te formuleren is omdat ik niet echt een idee heb wat het totaalpakket waard is. Het is waard wat ze ervoor geven, denk ik dan. Ik kan dan wel een te hoge meeneemprijs geven maar daar is niemand mee gebaat.

De reden waarom ik het even tijd wil geven is omdat de PC niet in de weg staat en ik uit ervaring weet dat hoe sneller je iets probeert te verkopen, hoe minder je er doorgaans voor krijgt omdat niet iedereen zo'n post op tijd ziet of ernaar zoekt. Vorige keer makkelijk 50 euro misgelopen op een processor. Daarom wil ik het nu voldoende tijd geven. Maar als ik toch echt tevreden ben met een bod dan mag het meteen de deur uit hoor en dan zal ik het hier ook posten (dat is imo ook in lijn met de regels).

Hopelijk verduidelijkt dit het een en het ander.

Riverdale27

Legacy Member
Geen grafische kaart. Sinds deze generatie van processoren zit er een grafische processor ingebouwd in de gewone processor (voor deze is dat Intel® HD Graphics 3000). Uiteraard kan je daarmee geen grote games draaien, maar is zeker wel voldoende om comfortabel 1080p serietjes te kijken enzo. Ik had geen grafische kaart nodig op het werk dus heeft deze PC er geen :) Altijd dus met onboard gewerkt.

Meer info over de prestaties: Intel Core i7 2600K geïntegreerde graphics getest | Hardware.Info Nederland

Moet wel opletten met mijn ups want straks zijn ze op....

Hungry®

Legacy Member
Riverdale27 zei:
Maar als ik toch echt tevreden ben met een bod dan mag het meteen de deur uit hoor en dan zal ik het hier ook posten (dat is imo ook in lijn met de regels).
Hopelijk verduidelijkt dit het een en het ander.

Riverdale27

Legacy Member
Sjoepap zei:
Is het bod v dead bambi genoteerd?

Wat wil dat zeggen? Het staat hierboven toch? :D

Ik heb er akte van genomen ja ;)

Ben niet echt tevreden met het bod maar dat is een andere zaak. Ik verwacht dat er nog wel mensen komen die meer bieden... Daarom dat ik het genoeg tijd wil geven :)

Riverdale27

Legacy Member
Dat is al een schoon bod, genoteerd!

Heeft achteraan 2 USB 3 poorten inderdaad.

jphermans

Legacy Member
320€ wil ik hiervoor bieden.



Send from my mobile device!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan