Het is in mijn ogen om een prijs te zetten op tweedehands hardware. Ik ben uit gegaan van de huidige marktwaarde (nieuw weliswaar) en heb daar +- 75% van genomen als compensatie voor tweedehands. Ik wil echter altijd luisteren naar een geargumenteerd bod.