Archief - Verkoop game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aarsno

Legacy Member
Beste kopers,

Bij deze zou ik graag mijn pc verkopen. Deze heb ik vorig jaar in februari aangekocht volgens de Best Buy Guide op tweakers.net. Prijs/kwaliteit verhouding is dus zeker in orde.Er is nog tot februari volgend jaar garantie (aankoopfactuur aanwezig). Ik doe hem weg omdat ik een macbook air heb aangeschaft en geen nood meer heb aan krachtige prestaties.

De huidige prijzen van onderstaande lijst heb ik van tweakers.net gehaald.

-Grafische kaart: HD5850
huidige nieuwprijs €200
-Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
huidige nieuwprijs €97,50
-Moederbord: Gigabyte GA-770TA-UD3
huidige prijs onbekend (heeft me toen €83 gekost)
-Processorkoeling: Scythe Mugen 2
huidige prijs onbekend (heeft me toen €38 gekost)
-Geheugen: GeIL GV34GB1333C7DC
huidige prijs onbekend (heeft me toen €104 gekost)
-Harde schijf: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
huidige nieuwprijs €110
-Voeding: Cooler Master Real Power M520
huidige prijs onbekend (heeft me toen €70 gekost)
-Behuizing: Cooler Master HAF922
huidige prijs: €100
-Optische drive: SonyNEC AD7240S
huidige prijs €27
-Muis: Logitech Performance Mouse MX
huidige prijs €80
-Monitor: Samsung SyncMaster 940BW
Laatst bekende laagste prijs € 191,- op zondag 23 augustus 2009.
-Toetsenbord: Microsoft Wired Keyboard 600
huidige prijs €12

Meeneemprijs voor de pc exclusief toetsenbord, muis en scherm is €600.

Ik aanvaard biedingen op zowel aparte onderdelen als het geheel.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

aarsno

Legacy Member
Up, met aanpassing van mijn originele post om de overzichtelijkheid te vergroten.

DogFacedGod

Legacy Member
Wat zou je willen voor de bak alleen? Dus niet de monitor, toetsenbord, muis.

aarsno

Legacy Member
Ik ben afkomstig van Bilzen, tussen Hasselt en Genk gelegen. Ik voel me nog niet geneigd om aparte onderdelen van mijn pc te verkopen aangezien ik dan met een onvolledig systeem overblijf. Moest er ook interesse zijn voor de andere onderdelen verandert dit natuurlijk.

Wasbeer

Legacy Member
ik heb zwaar intresse in je x4 en mobo en ram plak daar eens een prijsje op kan vandaag nog afhalen indien gewenst

en evenvtueel de case er ook bij

aarsno

Legacy Member
€300 met kast. Zonder kast verkoop ik liever niet omdat ik dan met te veel componenten overblijf.

aarsno

Legacy Member
Ik heb deze configuratie ook op tweedehands.be te koop aangeboden. Dit omdat ik het moeilijk vind om de pc verkocht te krijgen. Heeft iemand misschien tips over hoe ik dit beter kan aanpakken?

Pedroo

Legacy Member
Goedkoper maken? 155 euro voor een HD5850 terwijl ik bv m'n HD5870 hier voor 100 euro heb gekocht... Voor 600 euro zou je hier al ene kunnen kopen met i7 e.d.

aarsno

Legacy Member
@geckx: Ik ben enkel geïnteresseerd om los te verkopen als ik weet dat een heel deel van de componenten verkocht geraken. Niet dat ik met een heel deel losse stukken overblijf.
@matselot: Je bod is in mijn ogen te laag.

Matselot

Legacy Member
dat lijkt me dan toch ook weer teveel. Ik ga nog even afwachten. Ik heb toch pas echt iets nodig na de examens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan