Mista Molla
Legacy Member
Hey,
Verkoop een laptop die hier maar stof staat te verzamelen
Sony Vaio VGN-N38Z/W
Super laptopje, van 2008.
- Intel Core 2 Duo Dual Core @ 1.6Ghz
-2 GB Ram - nog 1 slot vrij
-160 GB HD
-MemoryStick Internal Reader
-SD Card Internal Reader
-15,5" Sony X-Black LCD
Toestel werkt nog perfect, maar niemand gebruikt hem hier.
2 mankementjes :
-Door een kaars iets te dicht te laten staan, is er een brandgat in de cover van de laptop, dit heeft echter geen effect gehad op scherm en is nu dichtgemaakt me silicone. Ik heb die pc lang erna blijven gebruiken voor fotobewerking waardoor ik kan garanderen dat het scherm er absoluut niet onder heeft geleden.
=> Sony X-Black LCD zijn van uitzonderlijke kwaliteit, ik color-correcte die met een Spyder3 Pro voor optimale kleuren bij fotobewerking, en na 11 maanden was er nog geen verandering in de kleuren waardoor ik nooit opnieuw moest calibreren en die Spyder3 nutteloos was
, scherm is dus nog altijd van topkwaliteit
-Batterij is aan vervanging toe, houdt het 10-15 mins uit ofzo...
Je krijgt er ook een Tuscano 2nd Skin bij twv 40€ in Metallic Grijs
Lage prijzen want doet toch niets :
-Min 150€
-Meeneem 200€
Deze laptop werkt nog perfect met Windows 7 dus is een perfect pc'tje om in het salon ofzo te zetten voor dagdagelijkse taken, gebruikte hem tot een paar maand geleden vlekkeloos met Photoshop CS5 64bit om foto's van een D300 12,2 MP mee te bewerken, dus is echt goed!
Ik denk dat ik doos e.d. nog heb, maar ben niet zeker! Toestel kan uitvoerig worden getest bij mij thuis!
Regio Antwerpen, levering mogelijk indien niet te ver, anders meerkost. Opsturen ook mogelijk maar verzekerd & ten koste koper.
Cheers!
Verkoop een laptop die hier maar stof staat te verzamelen

Sony Vaio VGN-N38Z/W
Super laptopje, van 2008.
- Intel Core 2 Duo Dual Core @ 1.6Ghz
-2 GB Ram - nog 1 slot vrij
-160 GB HD
-MemoryStick Internal Reader
-SD Card Internal Reader
-15,5" Sony X-Black LCD
Toestel werkt nog perfect, maar niemand gebruikt hem hier.
2 mankementjes :
-Door een kaars iets te dicht te laten staan, is er een brandgat in de cover van de laptop, dit heeft echter geen effect gehad op scherm en is nu dichtgemaakt me silicone. Ik heb die pc lang erna blijven gebruiken voor fotobewerking waardoor ik kan garanderen dat het scherm er absoluut niet onder heeft geleden.
=> Sony X-Black LCD zijn van uitzonderlijke kwaliteit, ik color-correcte die met een Spyder3 Pro voor optimale kleuren bij fotobewerking, en na 11 maanden was er nog geen verandering in de kleuren waardoor ik nooit opnieuw moest calibreren en die Spyder3 nutteloos was
, scherm is dus nog altijd van topkwaliteit-Batterij is aan vervanging toe, houdt het 10-15 mins uit ofzo...
Je krijgt er ook een Tuscano 2nd Skin bij twv 40€ in Metallic Grijs
Lage prijzen want doet toch niets :
-Min 150€
-Meeneem 200€
Deze laptop werkt nog perfect met Windows 7 dus is een perfect pc'tje om in het salon ofzo te zetten voor dagdagelijkse taken, gebruikte hem tot een paar maand geleden vlekkeloos met Photoshop CS5 64bit om foto's van een D300 12,2 MP mee te bewerken, dus is echt goed!
Ik denk dat ik doos e.d. nog heb, maar ben niet zeker! Toestel kan uitvoerig worden getest bij mij thuis!
Regio Antwerpen, levering mogelijk indien niet te ver, anders meerkost. Opsturen ook mogelijk maar verzekerd & ten koste koper.
Cheers!