Archief - Vaio N38Z/W - Cheap

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mista Molla

Legacy Member
Hey,

Verkoop een laptop die hier maar stof staat te verzamelen :)

Sony Vaio VGN-N38Z/W

Super laptopje, van 2008.
- Intel Core 2 Duo Dual Core @ 1.6Ghz
-2 GB Ram - nog 1 slot vrij
-160 GB HD
-MemoryStick Internal Reader
-SD Card Internal Reader
-15,5" Sony X-Black LCD

Toestel werkt nog perfect, maar niemand gebruikt hem hier.

2 mankementjes :
-Door een kaars iets te dicht te laten staan, is er een brandgat in de cover van de laptop, dit heeft echter geen effect gehad op scherm en is nu dichtgemaakt me silicone. Ik heb die pc lang erna blijven gebruiken voor fotobewerking waardoor ik kan garanderen dat het scherm er absoluut niet onder heeft geleden.

=> Sony X-Black LCD zijn van uitzonderlijke kwaliteit, ik color-correcte die met een Spyder3 Pro voor optimale kleuren bij fotobewerking, en na 11 maanden was er nog geen verandering in de kleuren waardoor ik nooit opnieuw moest calibreren en die Spyder3 nutteloos was :) , scherm is dus nog altijd van topkwaliteit

-Batterij is aan vervanging toe, houdt het 10-15 mins uit ofzo...

Je krijgt er ook een Tuscano 2nd Skin bij twv 40€ in Metallic Grijs

Lage prijzen want doet toch niets :
-Min 150€
-Meeneem 200€

Deze laptop werkt nog perfect met Windows 7 dus is een perfect pc'tje om in het salon ofzo te zetten voor dagdagelijkse taken, gebruikte hem tot een paar maand geleden vlekkeloos met Photoshop CS5 64bit om foto's van een D300 12,2 MP mee te bewerken, dus is echt goed!

Ik denk dat ik doos e.d. nog heb, maar ben niet zeker! Toestel kan uitvoerig worden getest bij mij thuis!


Regio Antwerpen, levering mogelijk indien niet te ver, anders meerkost. Opsturen ook mogelijk maar verzekerd & ten koste koper.

Cheers!

doolittle

Legacy Member
Heb je foto's van de laptop? Ook van de beschadiging?
Vind de min-prijs toch nog aan de hoge kant. Zeker gezien je zowiezo nieuwe batterij moet kopen en beschadiging aan de cover.
Officiële versie van win 7 erbij (DVD?)?

Veriac

Legacy Member
doolittle zei:
Heb je foto's van de laptop? Ook van de beschadiging?
Vind de min-prijs toch nog aan de hoge kant. Zeker gezien je zowiezo nieuwe batterij moet kopen en beschadiging aan de cover.
Officiële versie van win 7 erbij (DVD?)?

Inderdaad. Laptop = mobiliteit, met kapotte batterij zal dat moeilijk gaan.
En daarbij komend de verouderde hardware + de beschadiging.

Mista Molla

Legacy Member
Zal vanavond foto's trekken, ben nu niet thuis.
Ja oké, zal de prijs laten zakken naar meeneem 150, maar ook minimum.
Je krijgt er dan ook de Tuscano 2nd Skin twv 40€

Je mag ook kiezen of je de originele lader pakt van sony, of een polyvalente Trust lader met een plug voor Sony. Mij maakt het niet uit

Dus de eerste die 150€ biedt is ermee weg!

Cheers

Mista Molla

Legacy Member
Hierbij de beloofde foto's

vaio.JPG


vaio2.JPG


vaio3.JPG


vaio4.JPG


vaio5.JPG


vaio6.JPG


vaio7.JPG


vaio8.JPG


Cheers

MinM

Legacy Member
125€ afgehaald. Kan morgen al langs komen als u dit wenst.
Doos enz moete de moeite ni voor doen ze. die skin mss wel :)

Mista Molla

Legacy Member
Begint er op te lijken, laat openstaan tot zondagavond. 150€ = meeneem laptop+tuscano skin!

Cheers

Mista Molla

Legacy Member
Perfect, meeneem is gehaal dus verkocht aan MinM!

Stuur morgen een pm met details!

Mag bij deze dicht!

Cheers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan