Murugan
Legacy Member
Ik zou mijn Macbook pro willen ruilen voor een 'gewone' witte Macbook.
Er zit een C2D 2,33Ghz in en 2 GB RAM. Hij is van eind 2006.
HD is eens vervangen geweest en nu zit er eentje in van 320GB.
Batterij is laatst ook vervangen (wel niet door een originele) en gaat 2 tot 3u mee.
Draait op Snow Leopard (die zit er wel niet bij).
Doos is er ook nog bij, OS Tiger CD ook.
Hij vertoont gebruikssporen maar zeker niets onoverkomelijks
Volgens Mac2Sell is de waarde nog 600€ maar met de gebruikssporen zal hij eerder rond de 500€ waard zijn.
Als iemand een voorstel heeft, ik hoor het wel.
Komt ook op andere sites.
Er zit een C2D 2,33Ghz in en 2 GB RAM. Hij is van eind 2006.
HD is eens vervangen geweest en nu zit er eentje in van 320GB.
Batterij is laatst ook vervangen (wel niet door een originele) en gaat 2 tot 3u mee.
Draait op Snow Leopard (die zit er wel niet bij).
Doos is er ook nog bij, OS Tiger CD ook.
Hij vertoont gebruikssporen maar zeker niets onoverkomelijks

Volgens Mac2Sell is de waarde nog 600€ maar met de gebruikssporen zal hij eerder rond de 500€ waard zijn.
Als iemand een voorstel heeft, ik hoor het wel.
Komt ook op andere sites.
