Archief - TR Macbook Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Murugan

Legacy Member
Ik zou mijn Macbook pro willen ruilen voor een 'gewone' witte Macbook.

Er zit een C2D 2,33Ghz in en 2 GB RAM. Hij is van eind 2006.
HD is eens vervangen geweest en nu zit er eentje in van 320GB.
Batterij is laatst ook vervangen (wel niet door een originele) en gaat 2 tot 3u mee.
Draait op Snow Leopard (die zit er wel niet bij).
Doos is er ook nog bij, OS Tiger CD ook.

Hij vertoont gebruikssporen maar zeker niets onoverkomelijks :)

Volgens Mac2Sell is de waarde nog 600€ maar met de gebruikssporen zal hij eerder rond de 500€ waard zijn.

Als iemand een voorstel heeft, ik hoor het wel.
Komt ook op andere sites.

Murugan

Legacy Member
Ruil met iets evenwaardigs (laptop, Iphone 4,...) mag ook :)

Jo®is

Legacy Member
Ik ben wel geïnteresseerd. Kom je ooit in de buurt van Maaseik?

drnokia

Legacy Member
Interesse in een ruil met :

Macbook 13 inclusief doos en cd's leopard
C2D 2,1 Ghz
4 GB ram
HD : 320 Gb
Batterij health 82 % = 2 a 3 uur

Is van begin 2009 en draait momenteel op snow leopard
Het lcd scherm werd onlangs vervangen wegens gebarsten .

Murugan

Legacy Member
@Joris: in Leuven kom ik nooit als ik er niet moet zijn ;)

@drnokia: je hebt PM

Murugan

Legacy Member
UP2: ruil met evenwaardige Win laptop geniet de voorkeur

Min = meeneem = 550€

Techie

Legacy Member
Interesse in ruil met witte macbook 13"?

Kan je mij misschien even vertellen welke grafische chip er in deze macbook pro zit? :-)

Ik gok de ATI Mobility Radeon X1600 with 256MB of GDDR3 SDRAM ?

Murugan

Legacy Member
Hmmmm ik ga passen Heb ook een aanbod voor ruil met een Win laptop waar ik nog meer info over verwacht.
Mijn vriendin wilt terug windows en dan kan ik haar witte MB overnemen. Sorry

Techie

Legacy Member
Murugan zei:
Hmmmm ik ga passen Heb ook een aanbod voor ruil met een Win laptop waar ik nog meer info over verwacht.
Mijn vriendin wilt terug windows en dan kan ik haar witte MB overnemen. Sorry

Je kan toch ook windows op de macbook installeren? :-) Nuja, jij moet het weten natuurlijk :-) Ik had gewoon gelezen dat je graag een witte macbook wou dus .. :-)

Murugan

Legacy Member
Mail/PM me uw serienummer eens, zal eerst eens de specs checken :)
Is de jouwe nog compleet: doos, boekjes, OS,....? Batterijduur? Gebruikssporen?

Techie

Legacy Member
Murugan zei:
Mail/PM me uw serienummer eens, zal eerst eens de specs checken :)
Is de jouwe nog compleet: doos, boekjes, OS,....? Batterijduur? Gebruikssporen?

Je hebt een PM :-) zit trouwens een 500 gb hard disk in (had dit nog niet vermeld dacht ik)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan