herke
Legacy Member
Ik had gevraagd (kijk enkele post's hoger). Wanneer hij afsloot voor de Graka.
En daar reageerde hij op: "Woensdagmiddag 12.30 Middag, indien zou ik hem liefst in geheel verkopen, maar jullie biedingen staan genoteerd.". Vandaag dus om 12:30 s'middags.
Hij zei liefst in zijn geheel, maar dan zou (volgens mij) iemand genoeg moeten hebben geboden voor het afgesproken uur, op het geheel. En dat is niet gebeurt volgens mij.
En ik denk dat ik dan het hoogste bod heb op de 4850.
Mvg,
Herke
En daar reageerde hij op: "Woensdagmiddag 12.30 Middag, indien zou ik hem liefst in geheel verkopen, maar jullie biedingen staan genoteerd.". Vandaag dus om 12:30 s'middags.
Hij zei liefst in zijn geheel, maar dan zou (volgens mij) iemand genoeg moeten hebben geboden voor het afgesproken uur, op het geheel. En dat is niet gebeurt volgens mij.
En ik denk dat ik dan het hoogste bod heb op de 4850.
Mvg,
Herke