Archief - Tones Desktop - AMD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oxbro

Legacy Member
Gekocht bij TONES.be

_________________________________________________

- AMD Phenom(tm) II X3 710
- CPU Speed : 2.60Ghz
- Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit
- 3.2GB Ram
- ATI Radeon HD 4800 Series
Video RAM 2 GB
Pixel Shader version 4.1
Vertex Shader version 4.1
- Realtek High Definition Audio
- 1 x 100Gig schijf + 1 x 831Gig schijf
- DVD-Writer

+Nog onder garantie.

_________________________________________________

Bieden maar :) Vragen kun je altijd stellen, desnoods via pm.

Chrz#

MrMorePhun

Legacy Member
Vind het wat onduidelijk vermeld allemaal....
Wat verkoop je nu juist allemaal?

Geheugen 3.2 GB?
Welke grafische kaart juist? 4870? 4850?
Moederbord eventueel?
Realtek high definition audio? op moederbord waarschijnlijk?

grtz

Oxbro

Legacy Member
@MrMorePhun: Ik verkoop dus mijn computer met deze stats... (Enkel de bak)

Ja 4GB Geheugen maar als ik bij Computer kijk staat er altijd 3.2 Beschikbaar, zal er ff screenshot bijdoen -

Uploaded with ImageShack.us
De grafische kaart is een 4850, moederbord van MICRO-STAR > 770-C45 (MS-7599)
De bios is van American Megatrends, half jaar geleden geupdate.
Van die audio, ik denk idd op moederbord maar ben ni zeker, want bij Aparaatbeheer heb ik er 2 staan, die Realtek en dan een tweede AMD (dat wss moederbord zal zijn)

Chrz#

springingrabbit

Legacy Member
Oxbro zei:
@MrMorePhun: Ik verkoop dus mijn computer met deze stats... (Enkel de bak)

Ja 4GB Geheugen maar als ik bij Computer kijk staat er altijd 3.2 Beschikbaar, zal er ff screenshot bijdoen -

Uploaded with ImageShack.us
De grafische kaart is een 4850, moederbord van MICRO-STAR > 770-C45 (MS-7599)
De bios is van American Megatrends, half jaar geleden geupdate.
Van die audio, ik denk idd op moederbord maar ben ni zeker, want bij Aparaatbeheer heb ik er 2 staan, die Realtek en dan een tweede AMD (dat wss moederbord zal zijn)

Chrz#

Komt omdat er een 32 bits besturingssysteem opstaat... dan heb je 4gb maar kan je er maximaal maar 3.25 van gebruiken. Free up!

Sjoepap

Legacy Member
20€ alvast op de 831 gig schijf opgehaald te herenthout

Iphigeneia

Legacy Member
Oxbro zei:
Van die audio, ik denk idd op moederbord maar ben ni zeker, want bij Aparaatbeheer heb ik er 2 staan, die Realtek en dan een tweede AMD (dat wss moederbord zal zijn)

Realtek = mobo
AMD = Videokaart (AMD kan al heel lang geluid via zijn graka's verzenden).

Oxbro

Legacy Member
Woensdagmiddag 12.30 Middag, indien zou ik hem liefst in geheel verkopen, maar jullie biedingen staan genoteerd.

Chrz#

Sjoepap

Legacy Member
naar welk(e) bod(en) gaat je voorkeur uit?

opgelet: als je "noteert" ga je akkoord om effectief te verkopen aan die prijs indien er geen hogere boden komen. Vandaar dat het niet logisch is dat je overlappende boden allemaal noteert

is de win7 legaal? met legale code + hoesje?

Sjoepap

Legacy Member
herke zei:
Ati 4850 verkocht aan mij!

Pm send,

Mvg,
Herke

hoe bedoel je? heeft OP je bevestigt dat deze verkocht is? Ging zijn voorkeur niet uit naar verkoop in zijn geheel?

Jo3Rii

Legacy Member
Sjoepap zei:
hoe bedoel je? heeft OP je bevestigt dat deze verkocht is? Ging zijn voorkeur niet uit naar verkoop in zijn geheel?

Ik raak er ook niet meer aan uit .. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan