Archief - [TK]Acer Aspire 5738PG touchscreen laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

burtonman

Legacy Member
Ik verkoop deze omdat ik 'm toch amper gebruik. Heeft 1 mankementje en dat is het knopje van het linkerpijltje die eraf is (maar het werkt nog als je erop duwt). De laptop valt nog onder garantie tot 09/02/2012, factuur in bezit. Kostprijs op 02/09/10 was zo'n 780 euro

specs:

15.6 " HD LED LDC Touchscreen
Intel Core 2 duo T6600 (2.2 Ghz)
ATI Mobility Radeon HD 4570
4 Gb geheugen
320 Gb HDD
DVD Super Multi DL Drive
Acer Nplify 802.11 a/b/g/n
6 cell Li ion battery
Windows 7 erop geinstalleerd, net als Office 2010 Professional Plus

Minprijs is 250€, meeneem 350

Wordt ook op 2dehands.be gegooid

burtonman

Legacy Member
up met extra info: er wordt vaak problemen gemaakt van het feit dat ik geen itrader heb. eventueel wil ik 50% betalen voor ontvangst, 50% na ontvangst doen indien verzending.
verzending is incl prijs.
Dit is een goede laptop, dus ik vind het zeker waard

burtonman

Legacy Member
ik ben van eernegem, west-vlaanderen, maar zit op kot in gent. beide locaties zijn mogelijk bij afhaling

burtonman

Legacy Member
Deze kan ik vanavond eventueel maken, maar het bieden eindigt dan kort daarna. Huidig bod via kapaza ligt op 320 euro

kristofb

Legacy Member
burtonman zei:
Ik verkoop deze omdat ik 'm toch amper gebruik. Heeft 1 mankementje en dat is het knopje van het linkerpijltje die eraf is (maar het werkt nog als je erop duwt). De laptop valt nog onder garantie tot 09/02/2012, factuur in bezit. Kostprijs op 02/09/10 was zo'n 780 euro

specs:

15.6 " HD LED LDC Touchscreen
Intel Core 2 duo T6600 (2.2 Ghz)
ATI Mobility Radeon HD 4570
4 Gb geheugen
320 Gb HDD
DVD Super Multi DL Drive
Acer Nplify 802.11 a/b/g/n
6 cell Li ion battery
Windows 7 erop geinstalleerd, net als Office 2011

Minprijs is 250€, meeneem 350

Wordt ook op 2dehands.be gegooid

Office 2011? Lijkt me straf?

vanic

Legacy Member

kristofb

Legacy Member
Voila, da lijkt al wat beter :)
Mss kan je ook vermelden welke versie van 2010 het juist is? Handig voor de eventuele kopers om weten, omdat een office licentie ook al snel wat kan kosten.

burtonman

Legacy Member
Dat stukje van de post weggehaald, niemand hier had toch 300 geboden. 350 blijft dan de meeneem

EDIT: Het gaat over Office 2010 Professional Plus

burtonman

Legacy Member
Het bod via kapaza gaat niet door, dus bieden kan trug vanaf 250€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan