Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iphigeneia zei:Ik zou het niet doen, bij niemand niet die verzending wil. Niemand gaat betalen wnr Bpost een pakket kwijt doet. Terwijl ze toch instemmen met "de risico's" die verzending met zich meebrengen.
DuDe999 zei:MB + Ram €85 afgehaald.
Phulakontarhos zei:Is die CPU Q9550 al verkocht?
DJones zei:XFX GTX 280 XT
is alles nog aanwezig, doos boekjes alle kabels en connectors software
eventueel een foto mogelijk van het geheel
tbpsykes zei:Is helaas gereserveerd en ik wacht momenteel op de betaling.
Mvg
w00tie zei:Aja ?
Ok jij bent nieuw hier maar voor wie is het gereserveerd ? Hoe is die deal gemaakt? Zou jij eens niet de regels van B&S lezen?

Hungry® zei:over lezen gesproken, waarschijnlijk aan RSSD![]()
w00tie zei:Aja ?
Ok jij bent nieuw hier maar voor wie is het gereserveerd ? Hoe is die deal gemaakt? Zou jij eens niet de regels van B&S lezen?
tbpsykes zei:Deze persoon heeft mij een email gestuurd van hieruit met zijn echte naam en de deal is afgehandeld in privé.
w00tie zei:Als jij de regels van B&S had gelezen, zul jij wel geweten heb dat dit niet mag.
Is gewoon een reden voor een negative itrader. (ter info).
DJones zei:XFX GTX 280 XT Bod 50€ excl
tbpsykes zei:Genoteerd maar nog niet besloten
tbpsykes zei:Alle producten zijn verkocht
Tread closed
jouw graka is naar zijn broertje gegaan.tbpsykes zei:Personen die een onderdeel hebben gekocht staan sinds heden in de advertentie vermeld.
Man man man, epische verkoopsthread van een startende 9-liver.