Archief - Te Koop PC onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hungry®

Legacy Member
zever aan de 'fans'. Ik verstuur niks zonder dat het geld op mijn rekening staat. Wie het ook moge zijn. Hij mag nog een i-trader hebben boven de 400. Ik heb er geen probleem mee om de 'nieuwelingen' te vertrouwen wanneer ik iets aankoop, neem wel enkele maatregelen. Elke transactie berust op vertrouwen van beide kanten.

P4man

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Ik zou het niet doen, bij niemand niet die verzending wil. Niemand gaat betalen wnr Bpost een pakket kwijt doet. Terwijl ze toch instemmen met "de risico's" die verzending met zich meebrengen.

Verzekerde zending kost wat, 2 euro extra? Probleem opgelost. Als het pakket verloren gaat betaalt bpost.

Wat de rest betreft, iedereen doet maar wat ie niet laten kan, maar als je onder geen beding ooit iets zou verzenden zonder dat er geld op je rekening staat, vraag ik me af waarom je dan wel geld zou willen storten aan een nobele onbekende zonder dat je ook maar enige garantie hebt dat je er iets voor in de plaats krijgt.

Iemand moet risico nemen, het lijkt me nogal logisch dat je het gesamelijke risico beperkt door de persoon die al een jarenlange perfecte reputatie heeft meer te vertrouwen dan een nieuwkomer.

My 2 cents.

tbpsykes

Legacy Member
DJones zei:
XFX GTX 280 XT

is alles nog aanwezig, doos boekjes alle kabels en connectors software
eventueel een foto mogelijk van het geheel

Sorry voor de late reactie. De gtx280 xt heeft enkel nog: xfx gtx280 xt, sli brug en software.

w00tie

Legacy Member
tbpsykes zei:
Is helaas gereserveerd en ik wacht momenteel op de betaling.

Mvg

Aja ?
Ok jij bent nieuw hier maar voor wie is het gereserveerd ? Hoe is die deal gemaakt? Zou jij eens niet de regels van B&S lezen?

Hungry®

Legacy Member
w00tie zei:
Aja ?
Ok jij bent nieuw hier maar voor wie is het gereserveerd ? Hoe is die deal gemaakt? Zou jij eens niet de regels van B&S lezen?

over lezen gesproken, waarschijnlijk aan RSSD :D

tbpsykes

Legacy Member
w00tie zei:
Aja ?
Ok jij bent nieuw hier maar voor wie is het gereserveerd ? Hoe is die deal gemaakt? Zou jij eens niet de regels van B&S lezen?

Deze persoon heeft mij een email gestuurd van hieruit met zijn echte naam en de deal is afgehandeld in privé.

w00tie

Legacy Member
tbpsykes zei:
Deze persoon heeft mij een email gestuurd van hieruit met zijn echte naam en de deal is afgehandeld in privé.

Als jij de regels van B&S had gelezen, zul jij wel geweten heb dat dit niet mag.
Is gewoon een reden voor een negative itrader. (ter info).

Phulakontarhos

Legacy Member
Ik ben degene die de processor gekocht heb. Ik heb de deal hier gezien en ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen of die nog beschikbaar was (zijn email staat in deze topic).
Mijn fout misschien van in de mail mijn nick niet door te geven, maar daar had ik op dat moment helemaal niet aan gedacht.

tbpsykes

Legacy Member
w00tie zei:
Als jij de regels van B&S had gelezen, zul jij wel geweten heb dat dit niet mag.
Is gewoon een reden voor een negative itrader. (ter info).

Het is iemand van 9lives enkel heeft hij zijn nickname niet meegegeven waar ik niets aan kan doen. In de regels staat dat ik de persoon die het koopt ik die moet vermelden bij de adv. om het eerlijk te houden voor de rest van de forum leden. Ik heb enkel die persoon zijn echte naam en die hou ik privé voor het gemak van de koper.

mvg

tbpsykes

Legacy Member
Personen die een onderdeel hebben gekocht staan sinds heden in de advertentie vermeld.

DJones

Legacy Member
tbpsykes zei:
Genoteerd maar nog niet besloten

Zal er 10€ bij doen als snelle afhandeling mogelijk is !
80€ voor een bijna bulk versie is een beetje veel.

60€ excl

Hungry®

Legacy Member
tbpsykes zei:
Personen die een onderdeel hebben gekocht staan sinds heden in de advertentie vermeld.
jouw graka is naar zijn broertje gegaan. :D Man man man, epische verkoopsthread van een startende 9-liver.:crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan