Archief - Te Koop PC onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tbpsykes

Legacy Member
Hallo iedereen dit is mijn eerste sale op 9lives, dit is wat ik verkoop:

- CPU: Intel® Core™2 Quad Processor Q9550 + Zalman 9700Cnps Cooler 90€ Verkocht Phulakontarhos
(12M Cache, 2.83 GHz, 1333 MHz FSB)

- Moederbord: XFX 790i Ultra sli 70€ Verkocht DuDe999

- Ram: Corsair XMS3 2Gb DDR3 1600Mhz x2 25€ Verkocht DuDe999

- Grafische kaart: XFX GTX 280 XT 80€ Broertje gekregen



Bieden mag ik reageer niet op waardeloze boden alles kan samen verkocht worden maar Ook appart.

De dozen van deze onderdelen worden niet meegeleverd sinds deze zijn verloren in een verhuis. Vragen over de producten kan je stellen op het forum of een mail te doen naar: [email protected]

tbpsykes

Legacy Member
Doe eens een bod dan kunnen we er nog altijd over praten. De CPU gaat wel samen met de cooler.

tbpsykes

Legacy Member
100€ en we hebben een deal.

Edit: maak er 90€ van excl verzending.

Drz

Legacy Member
Indien het ram 1600 is (dus geen 1333), bod van € 20, excl. verzending.

tbpsykes

Legacy Member
maak er 30€ excl verzending van en ze zijn van jou

tbpsykes

Legacy Member
Voor 25€ kan je ze dan hebben, ik heb wel de DHX versie van de cms3.

RSSD

Legacy Member
Ik zou de meeneemprijs willen bieden op de CPU en cooler, alleen, ik wil verzending en vind betaling op voorhand nogal gewaagd aangezien het hier uw eerste keer is...

tbpsykes

Legacy Member
Ja wat kan ik daar op zeggen iedereen moet het voor de eerste keer doen. Als je het wil kopen wens ik betaling op voorhand en als het op mijn rekening staat word het de dag zelf of volgende dag verstuurd met de post.

RSSD

Legacy Member
tbpsykes zei:
Ja wat kan ik daar op zeggen iedereen moet het voor de eerste keer doen. Als je het wil kopen wens ik betaling op voorhand en als het op mijn rekening staat word het de dag zelf of volgende dag verstuurd met de post.

Jammer, ik neem geen risico...

tbpsykes

Legacy Member
oke bedankt snap ik wel maar u moet mijn standpunt ook begrijpen ik zie wel bvb een vooruit betaling zitten en dan bij ontvangst de rest

RSSD

Legacy Member
Kijk hier eens,

RSSD

dit zal je wel overtuigen, iedereen heeft een itrader, dat zou je normaal moeten gelezen hebben in de regels ;)

tbpsykes

Legacy Member
Sorry, RSSD ik zie het niet zitten een product "gratis" te verzenden en afwachten tot jij betaald.

DJones

Legacy Member
XFX GTX 280 XT

is alles nog aanwezig, doos boekjes alle kabels en connectors software
eventueel een foto mogelijk van het geheel

P4man

Legacy Member
tbpsykes zei:
Sorry, RSSD ik zie het niet zitten een product "gratis" te verzenden en afwachten tot jij betaalt

En toch is dat in dit geval normaal en veilig. Iemand die hier al 100-den deals heeft gedaan met een perfecte itrader gaat die reputatie niet op het spel zetten voor 100 euro. Jij hebt nog geen reputatie, dus voor kopers is het wel een groot risico om op voorhand te betalen en dan maar te hopen dat jij iets opstuurt (en dat het werkt).

Ik snap dat je nieuw bent hier en dit misschien niet meteen inziet, maar itrader is echt wel een goede graadmeter van hoe betrouwbaar iemand hier is. Iemand met een itrader zoals die van RSSD zou ik geen seconde schrik van hebben om iets op sturen van minder dan 1000 euro.

free up.

Iphigeneia

Legacy Member
P4man zei:
Iemand met een itrader zoals die van RSSD zou ik geen seconde schrik van hebben om iets op sturen van minder dan 1000 euro.

Probleem ligt hem misschien niet in het vertrouwen van RSSD. Maar wat als het pakket verloren raakt? Denk je dat RSSD dan nog gaat betalen?

Ik zou het niet doen, bij niemand niet die verzending wil. Niemand gaat betalen wnr Bpost een pakket kwijt doet. Terwijl ze toch instemmen met "de risico's" die verzending met zich meebrengen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan