David79
Legacy Member
Bij het assembleren van een nieuwe pc wou ik expliciet een Corsair H100i, die was op dat moment niet in stock dus om toch zonder legen handen naar huis te gaan had ik provisoir de Scythe Mugen 4 PCGH Edition gekocht. Deze heeft amper gedraaid, niet zo lang daarop had ik mijn Corsair H100i. Om U een idee te geven van de levensduur. Deze heeft sinds die tijd nooit meer in een andere pc gedraaid. Bij deze zijn er ook zo min aan gebruikssporen.
Het enige wat ik niet meer in bezit heb is de "backplate" voor de Intel installatie, hij is dus alleen maar volledig aan onderdelen voor een AMD installatie !!! (al de andere componenten voor de Intel installatie zijn wel aanwezig, maar ik heb backplate in gebruik voor een andere cooler)
Factuur is nog aanwezig, nieuwprijs was 45 euro.
Bieden vanaf 20 euro!
Foto's: https://www.youtube.com/watch?v=I8l7nbY0pwk
Mijn excuses voor het YT filmpje, na lange tijd ben ik niet meer op mijn FLICKR account geweest en ik krijg géén album aan gemaakt en ik krijg niks ge-upload op mijn account. Ook mijn ImageShack account doet erg raar en krijg ik niets ge-upload. Ik had géén zin om weer ergens een account aan te maken dus heb ik de foto's in een filmpje geprest en op YT geplaatst.
Deze word niet verstuurd, alleen afgehaald in Lier - 2500.
Met vriendelijke groet
Het enige wat ik niet meer in bezit heb is de "backplate" voor de Intel installatie, hij is dus alleen maar volledig aan onderdelen voor een AMD installatie !!! (al de andere componenten voor de Intel installatie zijn wel aanwezig, maar ik heb backplate in gebruik voor een andere cooler)
Factuur is nog aanwezig, nieuwprijs was 45 euro.
Bieden vanaf 20 euro!
Foto's: https://www.youtube.com/watch?v=I8l7nbY0pwk
Mijn excuses voor het YT filmpje, na lange tijd ben ik niet meer op mijn FLICKR account geweest en ik krijg géén album aan gemaakt en ik krijg niks ge-upload op mijn account. Ook mijn ImageShack account doet erg raar en krijg ik niets ge-upload. Ik had géén zin om weer ergens een account aan te maken dus heb ik de foto's in een filmpje geprest en op YT geplaatst.
Deze word niet verstuurd, alleen afgehaald in Lier - 2500.
Met vriendelijke groet

