Archief - Scythe Mugen 4 pcgh edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

David79

Legacy Member
Bij het assembleren van een nieuwe pc wou ik expliciet een Corsair H100i, die was op dat moment niet in stock dus om toch zonder legen handen naar huis te gaan had ik provisoir de Scythe Mugen 4 PCGH Edition gekocht. Deze heeft amper gedraaid, niet zo lang daarop had ik mijn Corsair H100i. Om U een idee te geven van de levensduur. Deze heeft sinds die tijd nooit meer in een andere pc gedraaid. Bij deze zijn er ook zo min aan gebruikssporen.

Het enige wat ik niet meer in bezit heb is de "backplate" voor de Intel installatie, hij is dus alleen maar volledig aan onderdelen voor een AMD installatie !!! (al de andere componenten voor de Intel installatie zijn wel aanwezig, maar ik heb backplate in gebruik voor een andere cooler)

Factuur is nog aanwezig, nieuwprijs was 45 euro.

Bieden vanaf 20 euro!

Foto's: https://www.youtube.com/watch?v=I8l7nbY0pwk

Mijn excuses voor het YT filmpje, na lange tijd ben ik niet meer op mijn FLICKR account geweest en ik krijg géén album aan gemaakt en ik krijg niks ge-upload op mijn account. Ook mijn ImageShack account doet erg raar en krijg ik niets ge-upload. Ik had géén zin om weer ergens een account aan te maken dus heb ik de foto's in een filmpje geprest en op YT geplaatst.

Deze word niet verstuurd, alleen afgehaald in Lier - 2500.

Met vriendelijke groet ;)

sele

Legacy Member
Je kan ook gewoon met je gsm een foto trekken en uploaden met tapatalk

David79

Legacy Member
Owja, nog vergeten te zeggen ... deze staat ook ergens anders TE KOOP ... ik post het hier maar ivm berichten aanpassen en discussie's te vermijden. :)

David79

Legacy Member
UP

(prijsdaling)

*Lager ga ik niet want dan kan ik 'm beter bij houden ...

DAVID@2

Legacy Member
Kun je de backplate voor Intel ook los kopen weet je de prijs daarvan ?

David79

Legacy Member
DAVID@2 zei:
Kun je de backplate voor Intel ook los kopen weet je de prijs daarvan ?

Ik vermoed van niet, heb wat research gedaan en kom alleen op volledige pakketten van koelers maar ik vind géén onderdelen apart. Ik vrees er een beetje voor.

David79

Legacy Member
Natjim zei:

Genoteerd!

Sorry, maar wat betekent alweer " excl. " ... ik ben een tijdje van het forum weg geweest vanwege ik niet meer kon inloggen en IP problemen. Kan iemand mij helpen aub :)

DAVID@2

Legacy Member
Is excl. btw dus je krijgt er nog 21procent bij
emoji3.png
Neen bod is excl. de verzending dus afhalen of de kostprijs van de verzending erbij.
Spijtig van de backplate anders had ik de cooler gekocht.
Groeten David

David79

Legacy Member
Natjim zei:

Beste,

Bent U nog bereid om deze koeler te kopen en eventueel langs te komen richting Lier?
Het is maar, ik heb ook een bod gekregen via een andere website, helaas is dat wel onder het bedrag ... dus het staat nog steeds open.

Mvg,

Natjim

Legacy Member
David79 zei:
Beste,

Bent U nog bereid om deze koeler te kopen en eventueel langs te komen richting Lier?
Het is maar, ik heb ook een bod gekregen via een andere website, helaas is dat wel onder het bedrag ... dus het staat nog steeds open.

Mvg,
Mits ik niks meer heb gehoord en we hier dringend en andere koeler nodig hadden heb ik de maandag een nieuwe gekocht,wou dit normaal gisteren hier posten maar is er niet meer van gekomen.

David79

Legacy Member
David79 zei:
Beste,

Bent U nog bereid om deze koeler te kopen en eventueel langs te komen richting Lier?
Het is maar, ik heb ook een bod gekregen via een andere website, helaas is dat wel onder het bedrag ... dus het staat nog steeds open.

Mvg,

Ok, geen probleem, toch bedankt voor de interesse.

David79

Legacy Member
Koper op andere website heeft bod weg gehaald.

Nog steeds te koop ...

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 620 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan