deso zei:
Door de onduidelijke foto's wil ik toch wel even zeker zijn voor ik een bod plaats: de laptop ziet er in perfecte staat uit. Is dat ook zo? Geen schrammetje of zuchtje aan?
Technisch sowieso in perfecte staat.
Verder niks aan 't scherm en het toetsenbord.
Gisterenavond heb ik 'm wat gekuist want was vuil, en op de klep (dus wanneer dicht de bovenkant) zag ik wat van die onderliggende cirkelkrasjes (is van dat blinkzwart, dus heb je snel).
Soit, zodat er zeker geen problemen zouden ontstaan achteraf ga ik straks in daglicht nog eens een duidelijkere foto nemen. De andere foto's waren om 12u deze nacht genomen. Ben om 19u thuis, dus dan ongeveer volgt een nieuwe foto...