Archief - Samsung NP-Q320 FS02BE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
Ik verkoop dat laptop van een vriend.
Laptop is in perfecte staat.
Het gaat om de Samsung NP-Q320 FS02BE.
Factuur is aanwezig, evenals een muis en de originele documenten. Doos niet meer.
Specs

Zat oorspronkelijk Vista op, maar later is er een legitieme upgrade naar Windows 7 gekomen. Ik heb effe een clean install gedaan, staat dus nu windows 7 home premium op. Er is dus een code voor vista en voor 7 aanwezig.

Minimumprijs: 200 euro
Meeneemprijs: 250 euro
Afsluitdatum: donderdag 12u 's middags.

Voorlopig enkel afhalen. Dat kan in Aarschot, Leuven, Brussel of Kanne.

Foto's: (sorry voor de kwaliteit)
1
2
3
4

Pieter3770

Legacy Member
plastronneke zei:
welke is de batterijduur?
heb eventueel wel interesse

Volgens kameraad rond de 3u.
Zal zelf de duur ook eens in de gaten houden vandaag of morgen.

Pieter3770

Legacy Member
Karambas zei:
150 om te starten

Ik heb instructies gekregen pas te noteren vanaf 200 euro. Ik zal me daar dus voorlopig aan houden. Mocht er verder geen interesse zijn zal ik hem contacteren...

plastronneke

Legacy Member
vind 200 euro er net over aangezien het geen core 2 duo is
bod van 175 euro, afgehaald (liefst te leuven)

(ik neem ook aan dat vista nooit opnieuw geïnstalleerd is en dat de key dus nog geldt voor een verse install)

Pieter3770

Legacy Member
plastronneke zei:
vind 200 euro er net over aangezien het geen core 2 duo is
bod van 175 euro, afgehaald (liefst te leuven)

(ik neem ook aan dat vista nooit opnieuw geïnstalleerd is en dat de key dus nog geldt voor een verse install)

Bij 200 verkopen we snel.
Nog niet buiten voor 175.

Ik heb vista geïnstalleerd met code en dan upgrade gedaan naar 7 met code.
Sowieso nooit op andere toestellen gebruikt.

Pieter3770

Legacy Member
masterboy zei:
Als het snel kan, geef ik je 200 euro excl.

Excl bedoel je dan dat je graag verzending zou hebben?
Want voorlopig enkel afhalen of afspreken...

Pieter3770

Legacy Member
breugiek zei:
Leeftijd het toestel aub?

Laatste maanden van 2009.
Ik zal straks eens kijken op de factuur voor de exacte datum. Zal wel pas rond 22u ofzo kunnen posten hier.

Pieter3770

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Laatste maanden van 2009.
Ik zal straks eens kijken op de factuur voor de exacte datum. Zal wel pas rond 22u ofzo kunnen posten hier.

26/10/2009 was de aankoopdatum.
Meeneemprijs verlaagd naar 280 € (zie ook beginpost).

Pieter3770

Legacy Member
Appleboom zei:

Afgehaald dan toch?
Dan genoteerd!

Gaan we echt per euro bieden!? :)
Doe vanaf nu maar per 5 € aub.

Foto's volgen morgenvroeg (nu pas thuis dus nu maffen)

Appleboom

Legacy Member
ja afgehaald, wanneer sluit je af? ik vertrek morgenavond voor het verlengde weekend naar het buitenland...

Pieter3770

Legacy Member
Appleboom zei:
ja afgehaald, wanneer sluit je af? ik vertrek morgenavond voor het verlengde weekend naar het buitenland...

Morgen om 12u 's middags al.

Appleboom

Legacy Member
Dan zit ik ergens op de Franse autosnelweg... ik zal wel in de avond zien of ik het hoogste bod heb zeker :) ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan