Archief - Rampage3gene, 850W game psu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiMoLoToV

Legacy Member
het was maar een vraag om snelle afhandeling met daarvoor een duidelijke reden.
geen reden voor u om arrogant te worden...

Chris85

Legacy Member
aangezien verkoop is afgelopen sinds gisteravond 10u, neem ik aan dat ik het moederbord heb?

heb je pm gestuurd voor verdere afhandeling

Chris85

Legacy Member
reactie graag?

heb maandag PM gestuurd met gsmnr en laatste keer da je online was, was vandaag om 20u21

Chris85

Legacy Member
Nog steeds geen reactie.
laatste keer online: 16u05

2de pm gestuurd

waton

Legacy Member
1) ben net trug van zending.. dus IK ben niet on geweest..er zijn meerdere personen die op deze website komen via mijn pc die THUIS stond (broerke wrs) en die NIETS te maken hebben met de zaken die ik verkoop.

2) timolotov, verbaast me niet dat er weer iemand de dwaas uit komt hangen die iets denkt te weten. Maarja, jij was die kerel die even zijn eigen wetten kwam maken in mijn topic dus verbaast me inderdaad niets dat jij die dwaas bent!

3) Moederbord is opgehaald geweest door iemand uit zonhoven. Ik heb bericht gehad dat iemand 180€ gaf voor het bord en ik heb terug gestuurd dat ze mochten regelen dat hij het kwam halen. Aangezien ik nu pas thuis ben kan ik dit nu pas posten.
Belgisch leger => baas zegt spring, dan moede springe.. als baas zegt gij moet binnen het uur op basis staan om mee te gaan op zending, dan is dat zo.. en mijn werk >> dit forum.

Ik vind het jammer voor chris85 maar hij had geen meeneem prijs geboden en het bieden stond open. Ik ben vertrokken nog voor de afsluitdatum dus ik kan hier niet al te veel aan doen.

Chris85

Legacy Member
sorry waton, da's dikke zever

180 euro bieden voor iets waar nog maar 140 euro geboden was, hoe stom zijt ge dan?
swat, maakt ni uit

het minste da ge kunt doen is uwe topic up-to-date houden, al is het via uw broer (die hier blijkbaar ook opzit dan)

en, kheb nog nooit gehoord van ne militair die ineens wordt opgeroepen, tenzij ge van wacht zijt en dan zorgt ge dervoor da uwe verkoop ni afgesloten wordt tijdens een periode waarop ge van wacht zijt

swat
khoop da ge gelukkig zijt met uw 180 euro
van mij moet ge allessinds niks meer verwachten

:puke:

edit: kvind het wel verdacht da ge pas reageert nadat er een mod tussenkomt

Hungry®

Legacy Member
ach, geef de mens gelijk en bovendien nog een negatieve i-trader op de koop toe.
Dan weten andere kopers of verkopers dat zijn koop- en verkoopsgedrag afhankelijk is van de interventies van zijn broerke.

Chris85

Legacy Member
ge hebt gelijk...

done!

edit: en derbij: meeneemprijs was 160 euro, who the fuck biedt dan 180?

kibo

Legacy Member
Terechte negatieve itrader.

3.) Vermelding van verkoop op andere plaatsen
5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.
10.) Een object elders verkopen zonder de forumgangers hier een kans te geven om op te bieden, kan negatieve feedback verwachten!

thread closed

Cyaankali

Legacy Member
Een negatieve itrader is hier niet meer dan op zijn plaats. Ik zou de TS dan ook willen vragen om in 't vervolg duidelijk te zijn zodat iedereen weet waaraan en waaraf.

Als iedereen zo gaat beginnen is de Sint vroeg dit jaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan