sorry waton, da's dikke zever
180 euro bieden voor iets waar nog maar 140 euro geboden was, hoe stom zijt ge dan?
swat, maakt ni uit
het minste da ge kunt doen is uwe topic up-to-date houden, al is het via uw broer (die hier blijkbaar ook opzit dan)
en, kheb nog nooit gehoord van ne militair die ineens wordt opgeroepen, tenzij ge van wacht zijt en dan zorgt ge dervoor da uwe verkoop ni afgesloten wordt tijdens een periode waarop ge van wacht zijt
swat
khoop da ge gelukkig zijt met uw 180 euro
van mij moet ge allessinds niks meer verwachten
edit: kvind het wel verdacht da ge pas reageert nadat er een mod tussenkomt