Archief - Rampage3gene, 850W game psu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waton

Legacy Member
hoi,

bij deze stel ik mijn mobo en mijn psu te koop.. reden hiervan is wegens ik meer grafische kaarten ga steken voor me werk. => meer kaarten meer power nodig.

beschrijving:
moederbord:
ASUS Rampage III Gene: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland
aangekocht bij tones op 04/09/2011, factuur + doos + alle toebehoren aanwezig!
min: 125€
meeneem: 160€
Voorlopig Hoogste Bod: 140€

PSU:
OCG 850W gamextreem psu.. heb de doos en toebehoren nog maar rekening moet ik eens zoeken o.O'
OCZ GameXStream 850 Watt - Bjorn3D.com
min: 80€
meeneem: 100€

bieden toegelaten maar als je bied houd dan rekening dat het excl verzending is. ik woon in peer / limburg en heb geen rijbewijs dus brengen / halverwege ontmoeten zal moeilijk gaan!
verzending mogelijk

TiMoLoToV

Legacy Member
zijn de passieve koelelementen ooit verwijderd voor waterkoeling of dergelijke?

TiMoLoToV

Legacy Member
100 excl op mobo indien originele doos + toebehoren nog aanwezig zijn

waton

Legacy Member
min prijs staat er niet voor niets bij.. werkt perfect want steekt atm nog in me pc + alle toebehoren + factuur en garantie lol.. 8maand oud slechts o.o

youri_69

Legacy Member
ik bied €80 euro inclusief verzending op die voeding
mvg

waton

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
bieden was toegelaten toch?

ja wat is een bedrag zeggen tussen minimum en meeneem in dan?

wasbeer, regelrecht belachelijk? vind maar eens een mobo met zo lang garantie, alles origineel en amper gebruikt. is ffs net nieuw bwvs

Wasbeer

Legacy Member
waton ik bedoelde dat zijn bod belachelijk was want dat is een zeer goed moederbord en zeker meer als de minimum prijs waard

fo0fight3r

Legacy Member
beste buur, heb ik gisteren net een 850 watt voeding nieuw besteld ... tss... stom he free up !

CrUiZeR

Legacy Member
is de PSU ook 8 maanden ???

misschien de rekening al gevonden ?

waton

Legacy Member
PSU heb ik vlak voordat ik pc maakte gekocht gehad.. 10 maandjes oud. MAAR VIND DE REKENING NIET TERUG!!

waton

Legacy Member
130€ incl zal ik dan maar noteren want het komt overeen met de 125€ excl min!

waton

Legacy Member
bod van timolotov vervalt wegens hij eisen gaat stellen zoals: als je niet morgen afsluit vervalt mijn bod.. welnu timo als je wil dat deze morgen verzonden word moet je maar de meeneem bieden en anders je terug trekken. ik hoef niet plots alles rete goedkoop zodat jij leuk lekker dikke profijt kunt halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan