nickskeeuh
Legacy Member
Ik heb hier een ATI Radeon HD6850
Deze Heeft nog nooit in een computer gezeten, doos is al wel open geweest.
Ik heb deze kaart gewonnen maar ik heb ze eigenlijk niet nodig.
Afhalen is mogelijk, ik zit op school in Mechelen, dus afhalen in Mechelen is ook mogelijk.
Het geld wat ik hiervan krijg zal dienen om een nieuwe monitor te kopen, dus eventueel ruilen met een monitor zou mooi zijn
Deze Heeft nog nooit in een computer gezeten, doos is al wel open geweest.
Ik heb deze kaart gewonnen maar ik heb ze eigenlijk niet nodig.
Afhalen is mogelijk, ik zit op school in Mechelen, dus afhalen in Mechelen is ook mogelijk.
Het geld wat ik hiervan krijg zal dienen om een nieuwe monitor te kopen, dus eventueel ruilen met een monitor zou mooi zijn



