Archief - Radeon HD6850 *ongebruikt*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nickskeeuh

Legacy Member
Ik heb hier een ATI Radeon HD6850

Deze Heeft nog nooit in een computer gezeten, doos is al wel open geweest.
Ik heb deze kaart gewonnen maar ik heb ze eigenlijk niet nodig.

Afhalen is mogelijk, ik zit op school in Mechelen, dus afhalen in Mechelen is ook mogelijk.

Het geld wat ik hiervan krijg zal dienen om een nieuwe monitor te kopen, dus eventueel ruilen met een monitor zou mooi zijn ;)

nickskeeuh

Legacy Member
@inferno: 120 euro meeneemprijs
@lasteveo: ja foto's zijn zeker mogelijk

nickskeeuh

Legacy Member
@forcas Bod genoteerd, ik sluit morgen om 7 uur 's avonds af

fluffster71

Legacy Member
Ik heb nog 2 Samsung 18,5 inch schermen met 1368*765 resolutie, en een 19 inch met 1280*1024 resolutie. Heb je daar eventueel interesse in voor een ruil?

nickskeeuh

Legacy Member
fluffster71 zei:
Ik heb nog 2 Samsung 18,5 inch schermen met 1368*765 resolutie, en een 19 inch met 1280*1024 resolutie. Heb je daar eventueel interesse in voor een ruil?
ik had graag een formaatje groter gehad eigenlijk, sorry.
indien je ze alle 3 wilt ruilen tegen de graka ben ik wel akkoord :woohoo:

fluffster71

Legacy Member
nickskeeuh zei:
ik had graag een formaatje groter gehad eigenlijk, sorry.
indien je ze alle 3 wilt ruilen tegen de graka ben ik wel akkoord :woohoo:

De 2 Samsungs wil ik ruilen tegen de kaart zonder opleg. Of de Benq + opleg van mijn kant.

forcas

Legacy Member
anulatie bod van 100 euro kan enkel ruilen tegen 22inch sherm + opleg van mij

nickskeeuh

Legacy Member
forcas zei:
anulatie bod van 100 euro kan enkel ruilen tegen 22inch sherm + opleg van mij

indien niemand voor 7u 120 euro bied, is deze ruil goed voor mij :)

fluffster71 zei:
De 2 Samsungs wil ik ruilen tegen de kaart zonder opleg. Of de Benq + opleg van mijn kant.

sorry de 22 inch is aantrekkelijker

fluffster71

Legacy Member
nickskeeuh zei:
indien niemand voor 7u 120 euro bied, is deze ruil goed voor mij :)



sorry de 22 inch is aantrekkelijker

Size doesn't matter. It's all about girth. En met 2 schermen naast elkaar heb je girth in overvloed :p

nickskeeuh

Legacy Member
fluffster71 zei:
Size doesn't matter. It's all about girth. En met 2 schermen naast elkaar heb je girth in overvloed :p

ik werk nu momenteel op 4 15", dus 1 groter main scherm is wel een goede upgrade dan ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan