Fluppe1001
Legacy Member
Hallo iedereen,
Heb hier nog een powermac G4 staan die ik niet meer gebruik.
Specs :
Dual 1.42Ghz processor.
1.5GB ram
120 GB HDD
Mac OSx nl : 10.4
Is nog in goede staat, weinig krasjes enzo.
Enige minpuntje zou zijn dat je redelijk hard moet drukken op de powerknop.
Liefst afhalen uiteraard, want verzenden zal zeer duur worden aangezien deze behoorlijk zwaar is
.
Wat is er in begrepen ?
Enkel de powermac, dus geen toetsenbord, doos, muis, cd's of boekjes.
Prijs : Volgens MAC2SELL 160€, maar dit lijkt me zeer veel.
Laten we zeggen minimum €50 Excl.
Enkele foto's nog
Foto 1
Foto 2
Afsluitdatum : 24 uur na het laatste bod, indien de minimumprijs behaald is.
Heb hier nog een powermac G4 staan die ik niet meer gebruik.
Specs :
Dual 1.42Ghz processor.
1.5GB ram
120 GB HDD
Mac OSx nl : 10.4
Is nog in goede staat, weinig krasjes enzo.
Enige minpuntje zou zijn dat je redelijk hard moet drukken op de powerknop.
Liefst afhalen uiteraard, want verzenden zal zeer duur worden aangezien deze behoorlijk zwaar is
.Wat is er in begrepen ?
Enkel de powermac, dus geen toetsenbord, doos, muis, cd's of boekjes.
Prijs : Volgens MAC2SELL 160€, maar dit lijkt me zeer veel.
Laten we zeggen minimum €50 Excl.
Enkele foto's nog
Foto 1
Foto 2
Afsluitdatum : 24 uur na het laatste bod, indien de minimumprijs behaald is.