Archief - Powermac G4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fluppe1001

Legacy Member
Hallo iedereen,

Heb hier nog een powermac G4 staan die ik niet meer gebruik.

Specs :

Dual 1.42Ghz processor.
1.5GB ram
120 GB HDD
Mac OSx nl : 10.4

Is nog in goede staat, weinig krasjes enzo.
Enige minpuntje zou zijn dat je redelijk hard moet drukken op de powerknop.

Liefst afhalen uiteraard, want verzenden zal zeer duur worden aangezien deze behoorlijk zwaar is :).

Wat is er in begrepen ?
Enkel de powermac, dus geen toetsenbord, doos, muis, cd's of boekjes.

Prijs : Volgens MAC2SELL 160€, maar dit lijkt me zeer veel.

Laten we zeggen minimum €50 Excl.

Enkele foto's nog
Foto 1
Foto 2

Afsluitdatum : 24 uur na het laatste bod, indien de minimumprijs behaald is.

Gaetanvdb01

Legacy Member
't is niet dat ik geïnteresseerd ben, maar ik denk dat 7( euro een zeer redelijke prijs is eerlijk gezegd!

Fluppe1001

Legacy Member
@Gaetanvdb01 , bedankt maar zal toch de minimumprijs verlagen aangezien deze in m'n weg staat.

Minimumprijs nu €60 Excl.

Afsluiten zal nu gebeuren 48 uur na het laatste bod, mist behalen minimumprijs uiteraard.

Bij deze ook UP 2

m1st3r

Legacy Member
45 eu excl. via Kiala

als kan, aub snel afhandelen. op 19/8 vertrek ik tot 26/8 op vakantie.
als snel afhandelen, dan kan ik vandaag of morgen overschrijven.

MVG

Fluppe1001

Legacy Member
m1st3r zei:
45 eu excl. via Kiala

als kan, aub snel afhandelen. op 19/8 vertrek ik tot 26/8 op vakantie.
als snel afhandelen, dan kan ik vandaag of morgen overschrijven.

MVG

Sorry, ik ga echt niet onder minimum van 50

Wil wel 24uur afsluiten na het laatste bod

Ik ben ook niet zeker of ik zo snel een doos kan vinden en deftige verpakking om dit te versturen. Wat ik wel wil doen is het versturen nadat je terugbent van vakantie.

m1st3r

Legacy Member
Dual CPU van ELK 1.42Ghz processor ?
Mac OSx nl : 10.4 (CD erbij ?)
DVD lezer of schrijver ?
usb poorten ?

als je kan, aub even mijn PM beantwoorden : mij bellen/of omgekeerd.

ben geïnteresseerd.

Fluppe1001

Legacy Member
m1st3r zei:
Dual CPU van ELK 1.42Ghz processor ?
Mac OSx nl : 10.4 (CD erbij ?)
DVD lezer of schrijver ?
usb poorten ?

als je kan, aub even mijn PM beantwoorden : mij bellen/of omgekeerd.

ben geïnteresseerd.

De cpu is 2X 1,42Ghz
Cd er niet bij zoals vermeld in de beginpost.
Gewone superdrive dus schrijven ook
Heeft achteraan 2 usb poorten voor zover ik kan herinneren.

Ik zal je morgen bellen, ben vandaag niet thuis dus kan ik niet alles overlopen.

m1st3r

Legacy Member
na tel gesprek
50 eu excl via kiala (4euro verzendkosten)
met 24 uur afsluiting.

mvg

Fluppe1001

Legacy Member
m1st3r zei:
na tel gesprek
50 eu excl via kiala (4euro verzendkosten)
met 24 uur afsluiting.

mvg

Genoteerd,

Bij deze sluit ik dus binnen 24 uur af wegens lage interesse.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan