Wel normaal zal ze bijna gaan thuis komen ik kan wel rond 5 uur doorrijden normaal naar daar denk ik maar ik zal ze dan eens smsen en zien hoe laat ze zal thuis zijn.
Het enige dat ik dan wel nog ga moeten doen is hem formateren en alles klaar leggen en het enige wat ik niet direct bij de hand heb is de factuur die ligt bij me schoonbroer en die komt pas morgen thuis van reis maar die kan ik dan wel inscannen en doorsturen dan.
Mvg
Kandalftje