Archief - pc tegen laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wasbeer

Legacy Member
Ik heb hier een desktop staan die eigenlijk niet meer gebruikt word

het gaat om een :

i7 2600k
p8p67-evo van asus
8gb ddr3 van gskill
een 650w modulaire voeding
een 470/465gtx voor de gaming mannen onder onze

FACTUUR VAN 10AUGUSTUS DUS ZO GOE ALS NIEUW !
draaiuren iets van een 110 uren maximaal

natuurlijk in een case met e wa hdd's 2tb fzo en dan ook nog een dvd schrijver de hele sjabang

wat zoek ik : EEN LAPTOP =D

stel maar wat voor maar kom lieft niet af met een t2300 fzoiets wat dan zou ik mij toch maar opjagen dat het niet snel genoeg opstart enzo

hier hebben we nog een
i5 560m
4gb ddr3
hd5650

zoiets vind ik dus wel fijn

moest iemand er anders stukken van willen kan dit ook maar dan word de pc niet verkocht/geruild totdat ik er niet meer van over heb...

Furiez

Legacy Member
Ik gebruik momenteel een HP dv6-3140eb. Misschien wel iets voor u? Begin juli aangekocht.

Wasbeer

Legacy Member
lijkt me wel een fijne laptop en performant genoeg ik ga wel nog even afwachten maar dit vind ik toch al een zeer goed begin

Glade

Legacy Member
Kan je eens wat foto's maken en wat meer details geven over de case, HDD en voeding, ik heb hier een MSI GX 640 gaming laptop die ik niet echt meer gebruik, dus heb misschien wel interesse..

Wasbeer

Legacy Member
@beta nee sorry niet echt veel intresse :p

en glade dat is een redelijke laptop maar ik heb een aanbod gekregen van een i7 740qm en een 460m gtx

Wasbeer

Legacy Member
ja zeer groote intresse
vind dat echt wel een ferme llaptop

Kandalftje

Legacy Member
Ja is het ook maar word hier bijna niet gebruikt omdat ik zelf met een high end pc zit.

Mvg
Kandalftje

Kandalftje

Legacy Member
Wel ik heb voor de moment ook een i7 2600k met ati 6990 alles waterkoeled met eyefinity setup met 3 x 24inc schermen en heb beneden nog 3 x 21 inc schermen staan en zou die gebruiken op die andere en dan deze meenemen voor lans. aangezien ik niet graag me waterkoeled pc meeneem.

Mvg
Kandalftje

Wasbeer

Legacy Member
I giggle'd

ja ok je zegt maar wil je dan ruilen met gesloten beurs of hoe zie je het ?

Kandalftje

Legacy Member
Wel als je het hebt over de I7 2600k enzo dan is het voor goed als jij het ziet zitten en mss als je kan wil je dan ff foto's nemen dan doe ik het ook en kan je ook zien dat alles tip top in orde is, je kan deze natuurlijk altijd komen testen.

Mvg
Kandalftje

Wasbeer

Legacy Member
voor mij moeten geen foto's hoor mijn systeem is in orde en natuurlijk verwacht ik het zelfde als er gebreken zouden zijn zouden ze hier vermeld moeten staan en aangezien jij al zegt dat je foto's wilt nemen bewijst al dat je zeker van je zaak bent


mijn enigste vraag is waar doen we de ruil aangezien blankenberge zowat de andere kant van het land is

Kandalftje

Legacy Member
Ja dat is natuurlijk een goede vraag waar doen we de ruil :)
Wel ik kan je wel beloven als je na hier komt zie je nog eens wat anders of bij jullie (de zee) xD
Maar ik wil gerust wel ergens afspreken 50/50 ofzo verzenden doe ik zeker niet aan mee aangezien ik alles graag persoonlijk regel.
Of als je het ziet zitten om toch tot hier te komen kunnen we wel wat regelen voor de nafte.

Wasbeer

Legacy Member
verzenden zie ik zeker al niet zitten aangezien er een te groote waarde aan vast hangt
in de helft zie ik het beste zitten
en aan de zee valt niet veel te zien meestal is het hier warmer dan aan de kust :P + heb een zwembad dus geen zout water (bah)

Kandalftje

Legacy Member
Ja voor mij is 50/50 goed hoor.
Ik heb net eens gekeken Antwerpen ligt voor jou wat dichter en kan ik wel naartoe rijden en heb ik nog gedaan toen hadden we in het shoppingcentrum in wijnegem afgesproken op de parking.

Mvg
Kandalftje

Kandalftje

Legacy Member
Haha wel ik kan dat vandaag maar dan zal het deze avond zijn aangezien me vrouw weg is met de auto :p

Mvg
Kandaltje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan