Archief - PC / onderdelen / netwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lanfire

Legacy Member
Guys,

Eerst en vooral mijn excuses aan reavermaster, heb hier de verkeerde naam genoteerd bij mijn overzicht. Hij is de persoon die geboden heeft op het systeem, en enkele andere onderdelen.

De case is dus ondertussen verkocht (met veel miserie, mijn eerste verkoop heeft precies wel wat voeten in de aarde).

Omtrent mijn kolsenbandjes oplossing: er zit een metale plaat langs onder. Langs boven is er langs iedere kant een thumb screw op gevezen en dan beetje kolsenbandjesmagie :-)
De koper kan er zelf een frame en fan opzetten als hij wilt

.conne.

Legacy Member
heb je foto's van die 1U server rack case + rails?
anders wel interesse.

.conne.

Legacy Member
denzeezot zei:
past die nvidea 2 ook in 8x agp poort

normaal moet dat lukken (AGP 4x & 8x zijn "cross-over" compatibel), maar je kan best de documentatie van je moederbord eens lezen.
sommige moederborden aanvaarden enkel 4x kaarten die op de AGP 3.0 (8x) standaard zijn gebasseerd.

Ferux

Legacy Member
Ik bied 90 euro op het compleet systeem en het AMD-cpu-mobo-ram-pakket.

Wanneer loopt het bieden eigenlijk af? M'n pc is hier constant aant crashen en ik heb dus redelijk dringend iets nieuws nodig. Morgen en overmorgen kom ik in de buurt van Sint-Niklaas, daarna kan dat weer een tijdje duren. Ik weet niet of ik m'n bod mag beperken in tijd, maar zou wel op prijs stellen moest je daar wat rekening mee houden.

Lanfire

Legacy Member
Ferux zei:
Ik bied 90 euro op het compleet systeem en het AMD-cpu-mobo-ram-pakket.

Wanneer loopt het bieden eigenlijk af? M'n pc is hier constant aant crashen en ik heb dus redelijk dringend iets nieuws nodig. Morgen en overmorgen kom ik in de buurt van Sint-Niklaas, daarna kan dat weer een tijdje duren. Ik weet niet of ik m'n bod mag beperken in tijd, maar zou wel op prijs stellen moest je daar wat rekening mee houden.

Genoteerd. Laten we zeggen dat ik dan overmorgen afsluit.

.conne. zei:
heb je foto's van die 1U server rack case + rails?
anders wel interesse.
Zal vanavond enkele foto's proberen maken

denzeezot zei:
past die nvidea 2 ook in 8x agp poort
Voor zover ik weet wel, heb dit al eens bij een moederbord in het verleden gedaan en dit werkte :-)

Lanfire

Legacy Member
up 2

Momenteel hoogste bod van Ferux voor compleet systeem + amd-cpu-mobo-ram pakket. Hiervoor sluit ik zondagochtend af

reavermaster

Legacy Member
vergissingen kunnen gebeuren al was ik niet erg blij met de uitkomst ervan. Nu goed, alles is rechtgezet. Ik wil nog een bod van 95e uitbrengen op wat ik reeds geboden had.

Grtz

Lanfire

Legacy Member
reavermaster zei:
vergissingen kunnen gebeuren al was ik niet erg blij met de uitkomst ervan. Nu goed, alles is rechtgezet. Ik wil nog een bod van 95e uitbrengen op wat ik reeds geboden had.

Grtz

Reavermaster,

Bedankt voor uw begrip.
Voor het bod, verkies ik het bod van Ferux, dus niet genoteerd

Lanfire

Legacy Member
reavermaster zei:
bodje van 100e op wat ik reeds geboden had

Bij het testen van de onderdelen heeft de 80GB schijf het laten afweten en geeft nu I/O errors. Ik heb hier echter nog een 40GB versie die ik in de plaats kan geven als dit voor u goed is?

Lanfire

Legacy Member
Compleet systeem + amd-mobo-cpu-ram pakket is verkocht aan Ferux
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan