Archief - PC / onderdelen / netwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lanfire

Legacy Member
Compleet systeem:
------------------
AMD athlon64 3500+
2GB DDR400
zalman cpu koeler
500GB hdd
DVD lezer + dvd schrijver
480 watt voeding (thermaltake)
nvidia 6800Ultra
antec LANboy (gemod: fan aan zijkant in plexi glas voor extra koeling voor VGA)
17" CRT phillips
==> 65 euro begin -verkocht-

CPU/Mobo/RAM pakket:
----------------------
Asus A8N-32 SLI
AMD Athlon 3000+
DDR 265MB
DDR 512MB
Er zit geen CPU-ventilator houder op het moederbord. Momenteel dit dan gefixed dankzij amd stock cooler met kolsenbandjes ^^
==> 15 euro begin -verkocht-

Onderdelen:
-----------
Intel moederbord + Pentium 4 1.8GHz + 512MB RIMM => 15 euro begin
40GB hdd => 5 euro begin
geForce 2 AGP 4x => 1 euro begin
antec p182 + 400watt voeding => 30 euro begin - VERKOCHT -
1U server rack case + rails => 10 euro begin (deze case eens aangekocht voor een project, maar er nooit mee gewerkt, staat hier wat in mijne weg)

Netwerk:
---------
Cisco catalyst 1900 => 5 euro of 6-pack Duvel
Cisco catalyst 2950 => 40 euro
Cisco SOHO97 ADSL router => 30 euro
Cybex KVM switch 8 poorts (rack mountable) + kabels => 40 euro

Prijzen hierbij vermeld zijn de prijzen dat ik in gedachten heb. Prijs is altijd overeen te komen natuurlijk :-)
Ik verkies afhaling (st niklaas) of kan dit ook opsturen op risico & kosten van de koper.

reavermaster

Legacy Member
Bod van 85e exclu/opgehaald

op compleet systeem, CPU/Mobo/RAM pakket ,80Gb HDD, Intel moederbord +p4+rimm

loyezthijs

Legacy Member
Verkoop je de antec p182 ook zonder de voeding, en zou je de kast kunnen brengen, ik ben van Lokeren aan de kant van Waasmunster.

Lanfire

Legacy Member
loyezthijs zei:
Verkoop je de antec p182 ook zonder de voeding, en zou je de kast kunnen brengen, ik ben van Lokeren aan de kant van Waasmunster.

Ja hoor, moet wel eens kijken in mijn agenda dan, daar ik het druk heb met het werk, maar ik kan ze komen brengen :-)

kibo

Legacy Member
antec p182 met voeding,
bodje 30€ afgehaald.

Welke voeding?stil?

doby

Legacy Member
CPU/Mobo/RAM pakket:
----------------------
Asus A8N-32 SLI
AMD Athlon 3000+
DDR 265MB
DDR 512MB

20 euro afgehaald.

greetz

Lanfire

Legacy Member
doby zei:
CPU/Mobo/RAM pakket:
----------------------
Asus A8N-32 SLI
AMD Athlon 3000+
DDR 265MB
DDR 512MB

20 euro afgehaald.

greetz

Momenteel verkies ik het bod van reavermaster. Moesten er nog biedingen op de andere onderdelen komen, wil ik dit bod wel overwegen :-)

kibo

Legacy Member
Case is blijkbaar verkocht aan reavermaster via PM,
hetgeen tegen de regels is.

Infractions zijn onderweg(voor beide)

reavermaster

Legacy Member
Ik heb helemaal geen case gekocht, gaat het een beetje daar?? Blijft u nog wel neutraal, ik begin er steeds meer aan te twijfelen, djeezs. Ik eis onmiddellijke intrekking of ik breng de ombudsman op de hoogte!

kibo

Legacy Member
reavermaster zei:
Ik heb helemaal geen case gekocht, gaat het een beetje daar?? Blijft u nog wel neutraal, ik begin er steeds meer aan te twijfelen, djeezs. Ik eis onmiddellijke intrekking of ik breng de ombudsman op de hoogte!

Over mijn neutraliteit moet je niet twijfelen,daar heb ik een veel te goede reputatie voor.
Ombudsman mag je gerust contacteren.

Nochtans heb ik onderstaande pm gekregen vd verkoper.

Beste,

Deze case is verkocht geweest via PM. Had PM gekregen van reavermaster, het bod stond mij aan, dus aan hem verkocht. Toegegeven, ik heb mijn bericht aangepast na uw bod van 30€.

mvg,

Peter

Is toch duidelijk volgens mij.
Ofwel heeft de verkoper van member vergist,ofwel
ben jij het al "vergeten" dat je een pm gestuurd hebt.
Momenteel blijft uw berisping staan.

reavermaster

Legacy Member
Is dit een bewijs dat ik een PM heb gestuurd?? Kom aub eens af met een bewijs ipv veronderstellingen die nergens op slaan. Ik heb naar deze persoon geen PM gestuurd en zeker niet voor die case, ik heb er zelfs nooit interesse in gehad. Ik heb enkel een bod gedaan in deze thread en das al.

reavermaster

Legacy Member
en dat bod gaat over producten die niet over de case gaan!

Ferux

Legacy Member
Welk moederbord zit er in het compleet systeem?

Dat CPU/Mobo/RAM pakket, ik hoop dat je met de colsonbandjes het bord niet geplooid hebt? Of zit er nog zo een metalen plaat onder? Alles werkt toch nog?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan