Ik ga moeten gebruik maken van de forumregels om deze even op te lossen, namelijk deze:
32.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft.
Bij deze weiger ik uw bod xpr0g...
De redene:
xpr0g heeft de meeneemprijs geboden, daarom zou de laptop van hem zijn.
MAAR, ns_ripper laat ook horen dat hij nog wel hoger wou bieden, daarom stuurt xpr0g hem een privé berichtje met de volgende boodschap:
xpr0g zei:
Beste
Ik zou deze laptop kopen aangezien ik hem kan door verkopen voor een tamelijk goede prijs op ebay maar dan zou ik nog een week moeten wachten.
Indien u 20€ extra zou geven mag u hem hebben.
en mag je er vandaag omgaan bij de verkoper voor 80 en 20 storten naar mij.
(Indien u akkoord bent, stuur ik een PM naar de verkoper dat hij met u mag afhandelen.)
mvg
(ns_ripper heeft deze boodschap ook gereport)
Met andere woorden:
xpr0g bied 80euro (meeneemprijs), hij laat ns_ripper ZELF naar mij komen om de laptop en ns_ripper moet dan nog eens 20euro storten naar xpr0g omdat hij die zogezegd heeft gekocht.
--> 20euro verdienen me achter zijn computer te zitten
Sorry maar aan zo'n praktijken wil ik niet deelnemen

(Denk ook wel dat xpr0g dit zelf verstaat)
Dus, meeneemprijs is nog steeds 80euro. Hoogste bod is 70euro van ns_ripper.