Archief - Packard Bell Easynote SB85-P013 !DEFECT!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xpr0g

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Hij gaat ondertussen al 4jaar mee dus je moet geen krasloze laptop verwachten, er zijn wel wat scharen op de behuizing.
Heb geprobeerd er een foto van te nemen, maar ze zijn niet in alle opzichten waar te nemen en moeilijk op foto vast te leggen.

img0692my.jpg

Ik bedoel overdreven beschadigingen :) zoals op het scherm.
Indien ok, pm me voor afhandeling.

ns_ripper

Legacy Member
Ja lap, ik had nog meer willen bieden en zelfs vandaag nog komen halen maar woon niet achter men pc...

Sent from my HTC Magic using Tapatalk

pieterjanvh

Legacy Member
Ik ga moeten gebruik maken van de forumregels om deze even op te lossen, namelijk deze:

32.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft.

Bij deze weiger ik uw bod xpr0g...

De redene:
xpr0g heeft de meeneemprijs geboden, daarom zou de laptop van hem zijn.
MAAR, ns_ripper laat ook horen dat hij nog wel hoger wou bieden, daarom stuurt xpr0g hem een privé berichtje met de volgende boodschap:

xpr0g zei:
Beste

Ik zou deze laptop kopen aangezien ik hem kan door verkopen voor een tamelijk goede prijs op ebay maar dan zou ik nog een week moeten wachten.

Indien u 20€ extra zou geven mag u hem hebben.
en mag je er vandaag omgaan bij de verkoper voor 80 en 20 storten naar mij.

(Indien u akkoord bent, stuur ik een PM naar de verkoper dat hij met u mag afhandelen.)

mvg
(ns_ripper heeft deze boodschap ook gereport)

Met andere woorden:
xpr0g bied 80euro (meeneemprijs), hij laat ns_ripper ZELF naar mij komen om de laptop en ns_ripper moet dan nog eens 20euro storten naar xpr0g omdat hij die zogezegd heeft gekocht.
--> 20euro verdienen me achter zijn computer te zitten :)

Sorry maar aan zo'n praktijken wil ik niet deelnemen :D
(Denk ook wel dat xpr0g dit zelf verstaat)
Dus, meeneemprijs is nog steeds 80euro. Hoogste bod is 70euro van ns_ripper.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan