Archief - Packard Bell Easynote SB85-P013 !DEFECT!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieterjanvh

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een Packard Bell Easynote SB85-P013 met een defect.
Sinds 3maanden flikkerde het scherm af en toe. Vorige maand heeft hij het begeven. Hij start nog wel op en werkt in principe nog, maar er is geen beeld (ook niet met externe monitor).
Ik vermoed dat de videokaart kapot is, maar het zou evengoed een slecht contact kunnen zijn.

Alleszinds ik doe hem weg, met de onderdelen zullen de meeste wel iets zijn.
Specificaties:
- 17" WXGA scherm
- Processor: Intel Core 2 Duo T7100 (1.8Ghz)
- Geheugen: 2GB DDR2
- 2 Harde schijven (Sata @ 5400 RPM - 120GB elk)
- Grafische kaart: NVidia GF GO 8600 (256MB)
- HDMI aansluiting
- TV Tuner
- Windows Vista Home Premium (code er ook bij :))

Minimumprijs: 30euro
aankoopprijs: 1100euro (kan meer zijn, schijn me dit te herinneren)
Meeneem stel ik voorlopig niet op (geen idee tot hoe ver dit kan gaan)
Edit: Meeneemprijs 80euro
Ik sluit maandag avond, 25 april, om 17.00h af

Af te halen in Veerle-Laakdal (dichtbij Westerlo)

Foto:
img0691us.jpg

xpr0g

Legacy Member
afsluituur aub en is er mogelijkheid tot verzenden met taxipost secur?

pieterjanvh

Legacy Member
reavermaster zei:

Genoteerd ;)

@ xpr0g: Wil da eventueel wel doen, maar verkies gewoon afhalen. Kosten en het risico zijn sowieso voor de koper.
Afsluituur = ten laatste 48h na het laatst genoteerde bod. Wanneer ik juist ga afsluiten weet ik nog niet, ik denk morgen rond 17.00h. Dit staat NIET vast, maar ik zeg het maar zodat je weet dat ik dit niet nog een week ga laten aanslepen :)

xpr0g

Legacy Member
6.) Vermelding van eind datum + uur van de verkoop .

* Deze voorwaarden moeten in elke verkoop voorkomen !
* Het is tevens ten strengste verboden om eind datum & uur nadien nog te veranderen !

pieterjanvh

Legacy Member
Sluit dus morgenavond om 18.00h af :)
Hoogste tot nu toe is 60euro van reavermaster

@xpr0g, ik zie dat je van Antwerpen bent, ik zit op kot in Antwerpen en kan hem eventueel wel meenemen (om die taxipost kosten uit te sparen)

vanic

Legacy Member
@xpr0g
dit staat (ook ) in de regels
8.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Dit wil zeggen, de bieding laten lopen tot 24u na het laatste bod, ...of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot dat uur en geen seconde later meer.

jou citaat zijn eigenlijk de voorwaarden om een duidelijke thread aan te maken


dus de verkoper deed alles volgens de regels ;)

xpr0g

Legacy Member
vanic zei:
@xpr0g
dit staat (ook ) in de regels
8.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur. Als verkoper is men vrij deze regel 'aan te passen'. Dit wil zeggen, de bieding laten lopen tot 24u na het laatste bod, ...of iets dergelijks. Indien hier niets over vermeld wordt is het tot dat uur en geen seconde later meer.

jou citaat zijn eigenlijk de voorwaarden om een duidelijke thread aan te maken


dus de verkoper deed alles volgens de regels ;)

Thx. ;)

ns_ripper

Legacy Member
Zou je mogelijk rond 17h willen afsluiten? Dan kan ik hem vanavond eventueel oppikken.

Sent from my HTC Magic using Tapatalk

pieterjanvh

Legacy Member
ns_ripper zei:
Zou je mogelijk rond 17h willen afsluiten? Dan kan ik hem vanavond eventueel oppikken.

Sent from my HTC Magic using Tapatalk

Jep, is goed ;)

xpr0g

Legacy Member
meeneem geboden, indien geen krassen of beschadigingen aanwezig zijn en in antwerpen kan afgehandeld worden zoals u eerder aangaf.

pieterjanvh

Legacy Member
xpr0g zei:
meeneem geboden, indien geen krassen of beschadigingen aanwezig zijn en in antwerpen kan afgehandeld worden zoals u eerder aangaf.

Hij gaat ondertussen al 4jaar mee dus je moet geen krasloze laptop verwachten, er zijn wel wat scharen op de behuizing.
Heb geprobeerd er een foto van te nemen, maar ze zijn niet in alle opzichten waar te nemen en moeilijk op foto vast te leggen.

img0692my.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan