Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CaSaKe zei:Nee de doos idd niet gevonden.
En de rampage is zonder io shield da ben ik ook ergens kwijt geraakt btw
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

zonder IO/shield....nope man. Heb al miserie genog met mijn vorige aankoop.AzzKickr zei:Dan ga ik afhaken voor zo'n bedragen.
Ge moet uw beginpost dan ook nog aanpassen, dan heeft Hungry het hoogste bod voor de Striker II![]()