Archief - Mobo's Cpu's & ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CaSaKe

Legacy Member
Heb hier nog wat terug gevonden wat weg mag

Set Maximus III + i5 760 (140euro Slikkah)

Mobo's
ongetest maar was werkend toen het opzij gelegd werd.

MSI K9A2 Platinium (getest en werkend) (10euro Slikkah)
ASUS Striker II Extreme (ongetest) (35euro AzzKickr)
Asrock AM2NF6G-VSTA (ongetest) (3euro successor)
Asrock iets AM2 achtig (ongetest) (2euro successor)

CPU'S
Intel
Q6600 S775 ()(35euro Slikkah)
E5400 S775 (SLGTK)
P4 630 S775 (SL7Z9)
P4 3.0 S775 (SL7J6)

AMD
Phenom X4 9550 (HD9550WCJ4BGH) (40euro Slikkah)
Athlon 64 X2 4800+ (ADO4800IAA5DD)
Athlon 64 X2 3800+ (ADO3800IAA5CU)
Athlon II X2 250 (ADX250OCK23GQ) (5euro successor)

Ram
8GB Kit DDR3 OCZ Gold Low Voltage (4x2GB) (35euro ImpulseEEE)

Gfx PCIe
Gigabyte Nvidia GTX 470(45euro Slikkah)
Nvidia GT 320(6euro awaces)
Asus Nvidia Geforce 7500LE(1euro successor)
MSI Nvidia xxx(1euro successor)

Bied maar

Afhalen prefereert opsturen kan op kosten van de koper.
Dus enkel exclu bieden aub.

Gfx added

h.lecter

Legacy Member
M3F + i5 760 : 50€ excl. (backplate aanwezig? stock cooler?)

CaSaKe

Legacy Member
backplate is aanwezig stockkoeler niet
Voor beide vindt ik het te weinig ik wacht nog wel ff af voor ik noteer

AzzKickr

Legacy Member
De Asus plankjes; zijn die compleet ? De Striker II en de Maximus III ? Dan denk ik aan verpakkingen, accesoiresets, bijhorende soundcardjes, etc.

CaSaKe

Legacy Member
de maximus is volledig
de striker niet daar mist de doos van boekje mss als ik eens rommel ;)
En heb nog een Rampage formula ook dacht ik maar met ik straks eens nakijken dacht ook compleet

successor

Legacy Member
ASUS Striker II Extreme (ongetest): 5 euro
Asrock AM2NF6G-VSTA (ongetest): 3 euro
Asrock iets AM2 achtig (ongetest): 2 euro

Phenom X4 9550 (HD9550WCJ4BGH): 10 euro
Athlon II X2 250 (ADX250OCK23GQ): 5 euro

Ram
8GB Kit DDR3 OCZ Gold Low Voltage (4x2GB): 30 euro voor de kit.

AzzKickr

Legacy Member
Als ge eens wilt "rommelen" dan :)

Sowieso bied ik al €100 voor de maximus, de i5 760 en de striker II Extreme

*ADDENDUM*: en laat me maar iets weten omtrent die rampage ook ;)

CaSaKe

Legacy Member
Genoteerd van beide

Nu zou je prijzen bij de onderdelen willen zeten zodat de rest ook kan bieden op apparte stukken ?
aangezien jullie beide de striker al willen om het zo fair mogenlijk te laten verlopen.

Zymp

Legacy Member
Ik heb eventueel wel interesse in de MaxIIIF als je die ook zonder de cpu wilt wegdoen.

CaSaKe

Legacy Member
Liefst met cpu natuurlijk aangezien dak er liever niet mee blijf zitten ;)

Zymp

Legacy Member
Ja, tuurlijk. Geen probleem dan! Heb al een i5 750, dus dan is dat nogal stom (en komt het anders wat te duur uit denk ik :p)

ImpulseEEE

Legacy Member
bod van 35€ excl kiala verzending voor het setje van OCZ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan