VirToX
Legacy Member
De deal was eigenlijk niet via pm voltrokken, maar via de telefoon. Ik heb de verkoper gewoon om zijn telefoon nummer gevraagd. Gewoon omdat ik graag wilde weten welke specs, reden van verkoop, en om de verkoper ook aan de lijn te hebben en niet zomaar mijn ganse maandloon te bieden voor ik weet waar ik mee bezig ben. Wat me toch niet zo raar lijkt? Ik werk lange dagen en kan niet zomaar tijd vrij maken om naar huis te komen en even achter mijn pc te gaan zitten...
