Archief - Macbook Pro 15"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VirToX

Legacy Member
De deal was eigenlijk niet via pm voltrokken, maar via de telefoon. Ik heb de verkoper gewoon om zijn telefoon nummer gevraagd. Gewoon omdat ik graag wilde weten welke specs, reden van verkoop, en om de verkoper ook aan de lijn te hebben en niet zomaar mijn ganse maandloon te bieden voor ik weet waar ik mee bezig ben. Wat me toch niet zo raar lijkt? Ik werk lange dagen en kan niet zomaar tijd vrij maken om naar huis te komen en even achter mijn pc te gaan zitten...

Iphigeneia

Legacy Member
VirToX zei:
De deal was eigenlijk niet via pm voltrokken, maar via de telefoon. Ik heb de verkoper gewoon om zijn telefoon nummer gevraagd. Gewoon omdat ik graag wilde weten welke specs, reden van verkoop, en om de verkoper ook aan de lijn te hebben en niet zomaar mijn ganse maandloon te bieden voor ik weet waar ik mee bezig ben. Wat me toch niet zo raar lijkt? Ik werk lange dagen en kan niet zomaar tijd vrij maken om naar huis te komen en even achter mijn pc te gaan zitten...

Laat de mods het maar beslissen maar denk dat ook hun u niet in het gelijk geven. Heel simpel, communicatie buiten forum om kan niet gemonitord worden en daardoor niet goedgekeurd. Bij boden zoals nu is dit dus een probleem.

9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mogen als je de thread up-to-date gehouden wordt én er een link aanwezig is naar dit medium. De zogenaamde "vriendenkring" is dus té vaag.

ThA JoS

Legacy Member
i know, ik had het gevraagd aan Virtox om zeker een bod te doen in deze topic om in orde te zijn. Soit ik heb een PM gestuurd naar de persoon die het winnende bod heeft, ik ga even zijn reactie afwachten.
Grtz

Draego

Legacy Member
Nja, Virtox mag hem dan gerust hebben wat mij betreft. Eerst is eerst al moet de communicatie van beide kanten toch best iets duidelijker naar het forum toe. ;)

Moest een mod willen dat ik iemand een neutrale iTrader geef dan laten ze het maar weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan