Archief - Macbook Pro 15"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThA JoS

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop hier een nieuwe macbook pro .
In gesloten verpakking, met aankoopfactuur van distri.

Fabrieksgarantie via serienummer .

MacBook Pro 15"
Quad Core i7 2.0Ghz
4GB
500GB HD
Graphics Radeon HD 6490M SD
NL FR Azerty

Nieuwprijs is € 1749
Meeneemprijs € 1500
Leverbaar omgeving gent / kortrijk .

ThA JoS

Legacy Member
ruilen tegen 32 briefjes van € 50 ?

Liever geen ruil, ik zou begot niet weten wat ik nog nodig heb ... (tenzij een ipod nano ofzo)

ThA JoS

Legacy Member
Update gaat weg voor € 1550 ...
€ 200 goedkoper dan winkelprijs .

xpr0g

Legacy Member
waar aangekocht?
En verpakking nog niet opengemaakt?
Reden verkoop?
Wil een bod uitbrengen en snel afhandelen indien u kan leveren te antwerpen.

ThA JoS

Legacy Member
Aangekocht bij distri, dus niet van toepassing.
Gesloten verpakking .
Reden ? Need cash :) .
Bwa levering te antwerpen is een optie, maar alleen bij degelijk en bevestigd bod.

Boden onder de €1400 worden zelfs niet bekeken.

xpr0g

Legacy Member
Waar is distri gelegen of is dat een webshop? (vraag i.v.m garantie)

ThA JoS

Legacy Member
garantie is fabrieksgarantie.
Distri = groothandel, dus geen toegang voor particulieren.

tinbie

Legacy Member
xpr0g zei:
Waar is distri gelegen of is dat een webshop? (vraag i.v.m garantie)

Je kan met jouw aankoopbewijs bij eender welke Apple Retailer terecht.
Dus switch, lab9, s&s, noem zo maar verder op.
Je hebt dan wel maar 1 jaar garantie omdat het 2de jaar garantie moet verstrekt worden door de winkel van aankoop. Maar als je apple care er bij neemt dan heb je wel 3 jaar garantie en kan je terug overal terecht.

Apple care voor deze MBP kost je nog eens: €349, maar je kan verlengen tot max. 1 jaar na aankoopdatum factuur.

xpr0g

Legacy Member
Dan is hij voor draego, met btw aftrekbaar kom ik toch goedkoper uit =)

ThA JoS

Legacy Member
Guys, probleem :

Virtox had gisteren al contact opgenomen via pm en deze middag had hij zijn bod via telefoon al bevestigd. Doordat hij op zijn werk zat had hij nog geen bevestiging kunnen geven hier in deze topic.
Wat doen we hiermee ...

Grtz

Iphigeneia

Legacy Member
ThA JoS zei:
Guys, probleem :

Virtox had gisteren al contact opgenomen via pm en deze middag had hij zijn bod via telefoon al bevestigd. Doordat hij op zijn werk zat had hij nog geen bevestiging kunnen geven hier in deze topic.
Wat doen we hiermee ...

Grtz

Niet moeilijk doen, je weet wat je hiermee moet doen. PM deals zijn niet toegestaan.

Dan had hij gisteren maar moeten posten hier met een "voorbehoudje".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan